וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ז'אן יחמיץ את בני יהודה

25.8.2008 / 14:27

קשר מכבי תל אביב סובל ממתיחה חזקה ולא צפוי לשחק במשחק ליגת העל בשבת. ראשי ההנהלה נפגשו לדון ביכולת החלשה של הקבוצה

הקשר ליאור ז'אן סובל ממתיחה חזקה מאוד בשריר הארבע ראשי ברגלו, והוא יעבור טיפולים וככל הנראה יקבל מנוחה של כשבוע, כך אובחן מבדיקה שנערכה לו הבוקר (שני). ז'אן נפגע אמש ואף הוחלף במהלך המחצית השנייה במשחק התיקו של מכבי תל אביב 2:2 עם הכח עמידר בגביע הטוטו, וככל הנראה צפוי להחמיץ את משחק הפתיחה של הצהובים בליגה מול בני יהודה בשבת הקרובה.

המגן יובל שפונגין שעבר בדיקה נוספת אצל המנתח מיקי זגר, קיבל בשמחה את הבשורה כי הוא לא יזדקק לניתוח נוסף בשרירי הבטן. שפונגין עורך בינתיים אימונים אישיים בכדי לא להחמיר את פציעתו.

בתוך כך, עסקו אמש בהנהלת מכבי בתפקוד החלש של חוליית ההגנה במהלך המשחק. גורמים בקבוצה העבירו ביקורת בין השאר על משחק ההגנה של כל חלקי הקבוצה, לא רק החוליה האחורית. ראשי הקבוצה נפגשו מיד בתום המשחק אמש בקרית שלום ושוחחו בין השאר על השפעת תוצאת המשחק על קהל האוהדים לקראת המשחק מול בני יהודה, בשבת בליגה.

במכבי הבהירו היום כי לא מדובר היה בישיבת חירום, אלא בפגישה שנקבעה לאחרי המשחק בגלל שהמנכ"ל עוזי שעיה והמנהל הספורטיבי אבי נימני ימריאו היום לקנדה להיפגש עם הבעלים אלכס שניידר. יושב ראש המועדון, אביב בושינסקי, צפוי להמריא לקנדה ביום רביעי בכדי לקחת חלק בחגיגות יום הולדתו ה-40 של הבוס הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully