וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מי אמר שהכדורגל האיטלקי משעמם?"

ז'וזה מוריניו נהנה מהרמה שהפגינו רומא ואינטר בסופרקאפ (2:2) ומהניצחון של קבוצתו, ובחר לפרגן לקודמו: "בזכות מאנצ'יני אני פה"

מאמן אינטר ז'וזה מוריניו הקדיש את הזכייה אמש (ראשון) בסופרקאפ האיטלקי למאמן הקודם, רוברטו מאנצ'יני. אינטר סיימה בתיקו 2:2 מול רומא, אבל ניצחון בפנדלים העניק למוריניו תואר ראשון.

"רצינו לזכות בתואר הזה, וזה הגיע לנו, מכיוון שהשקענו הרבה יותר לאורך 120 הדקות", אמר המיוחד אחרי המשחק. אינטר הוליכה פעמיים, אבל רומא לא נכנעה והשוותה פעמיים, עד שנכנעה בבעיטות הכרעה.

"שיחקנו מאוד מאוד טוב", אמר, "אבל אני חייב להודות כי גם רומא שיחקה מצוין. זו הייתה התשובה המוחצת לכל האנשים מחוץ לאיטליה שטוענים שהכדורגל האיטלקי משעמם.

"היה משחק מהנה עם ארבעה שערים, אין ספור הזדמנויות ליד השערים המון בעיטות חופשיות והרבה דרמה. אם כולם ישחקו כמו רומא ואינטר, נקבל פה ספורט מאוד מהנה".

כמובן שזה התואר הראשון של מוריניו בארץ המגף, אך הפורטוגלי מרגיש שזו רק ההתחלה. "יש לי מאזן גרוע בפנדלים", סיפר, "בשנה שעברה הפסדתי ככה בגביע ובליגת האלופות, וגם צ'לסי שלי, עם מאמן אחר, הפסידה בגמר".

ואם כבר המאמן האחר, מוריניו מפרגן לקודמו - ואולי לאברהם גרנט איך הוא היה אמור להתנהג. "אני רוצה לציין שאומנם אני זכיתי בסופרקאפ, אבל זה רק כי מאנצ'יני זכה באליפות", אמר מוריניו, "מגיע לו חלק מהתואר הזה עם כל העבודה הטובה שהוא עשה עם הקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully