וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון קלארק: "אני לא רוצה לדבר על אליפות"

25.8.2008 / 12:49

שחקנה החדש של הפועל ירושלים נשמע מעט זהיר כשנחת בישראל. חברו לקבוצה, אדם הלסקה, מגביר ציפיות: "אני שונא להפסיד"

עשרות אוהדי הפועל ירושלים הגיעו הבוקר (שני) לנתב"ג כדי לקבל את הזרים החדשים של הקבוצה ראשון קלארק ואדם הלסקה. ראשון יצא הלסקה שהגיע לישראל עם אשתו וילדתו הקטנה בת החודשיים ואמר: "אני שמח ונרגש להגיע לירושלים ומצפה להינות, מדובר בקבוצה עם הרבה היסטוריה, זה מועדון ידוע ושמעתי עליו דברים כבר בארצות הברית".

הלסקה, שזכה להרבה הצלחות בתקופתו במכללות, הגיע עם ציפיות גדולות גם לירושלים: "מן הסתם המטרה היא לנצח כמה שיותר משחקים. אחרי שנתגבש ונפגש כל הקבוצה נדבר על המטרות אבל אני באופן אישי שונא להפסיד". על המאמן גיא גודס הוסיף: "האנשים במטוס ניסו לעדכן אותי לגביו, סיפרו לי שכשהוא שיחק הוא היה גארד מצוין ואני בטוח שהוא יביא הרבה התלהבות".

אחריו נחת קלארק, ששיחק תקופה קצרה יחד עם הלסקה באיווה סטייט, ונראה היה שהשחקן מתרגש: "זאת הרגשה מאוד טובה, אני שמח שאני כאן. אני לא יודע יותר מדי על הקבוצה מלבד שיש לה היסטוריה. דיברתי עם המאמן כשחתמתי ובעוד כמה מקרים, הוא שמח שאני פה ואני שמח להיות פה". קלארק נשמע קצת יותר זהיר כשדיבר על מטרות הקבוצה: "אני יודע מה המטרות אבל אני לא רוצה לדבר על אליפות. עוד לא התחלנו להתאמן יש לנו הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully