וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת האולימפית של בריטניה רוצה את פרגוסון

לא חלפו להן 24 שעות מאז תום האולימפיאדה, ובבריטניה כבר מתכוננים לטורניר הכדורגל הבא, ורוצים לראות בתפקיד המאמן את מנג'ר היונייטד

אולימפיאדת בייג'ינג 2008 הסתיימה לה (בהצלחה גדולה, לכל הדעות), וכרגע, באופן רשמי, התחילו ההכנות לאולימפיאדת לונדון 2012. האגלים, שסיימו את התחרויות בבייג'ינג עם מספר מרשים של מדליות, רוצים לשחזר את ההישג גם במגרשים הביתיים, בפרט בטורניר הכדורגל, בה לא לקחה הנבחרת אפילו חלק. והצעד הראשון מצד המארגנים הוא בעמדת המאמן. כדי להצליח, הבינו בבריטניה, כנראה שצריכים סוף סוף מאמן ראוי.

כזכור, נבחרת בריטניה לא השתתפה בטורינר הכדורגל האולימפי מאז 1960,וחזרתה הצפויה של הנבחרת לבמה המרכזית מרגשת כבר עכשיו את האחראיים. "בבייג'ינג לא היתה לנו נבחרת כדורגל, לא בגברים ולא בנשים", אמר בראון, "וכשהאולימפיאדה מגיעה לבריטניה, חשוב שתהיה לנו קבוצה".

התקשורת האנגלית פרסמה היום (שני), כי לא פחות מראש ממשלת אנגליה, גורדון בראון, אישר כי המועמד המוביל לקבל את תפקיד מאמן הנבחרת האולימפית הוא אלכס פרגוסון. קשה להניח כי פרגוסון יוותר בגלל התחייבויות מקצועיות קודמות, שכן עד 2012 הוא צפוי לפרוש מאימון קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully