וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "יש לנו מנטליות של ווינרים"

למרות שריקות הבוז לרוביניו, מאמן ריאל מדריד ברנד שוסטר במצב רוח מצוין ושיבח את שחקניו אחרי הניצחון הדרמטי על ולנסיה (2:4)

מאמן ריאל מדריד ברנד שוסטר הילל את נחישות שחקניו ואת חוסנם הנפשי אחרי הניצחון הדרמטי אמש (ראשון) על ולנסיה במסגרת הסופרקאפ הספרדי. הבלאנקוס חזרו מפיגור מול ולנסיה, ועם תשעה שחקנים השלימו ניצחון שעשוי להעניק להם תנופה גדולה לקראת העונה, אחרי קיץ לא יציב (שכלל בעיקר דיווחים על רונאלדו שלא הגיע ועל רוביניו שטרם עזב).

ריאל, שנוצחה 3:2 במשחק הראשון מול מחזיקת הגביע ולנסיה, פיגרה 1:0 בדקה ה-32 ואיבדה את ואן דר וארט חמש דקות לפני ההפסקה, אבל קאמבק מופלא במחצית השנייה וארבעה שערים העניקו להם ניצחון גדול, 2:4, למרות שבהמשך גם איבדה את ואן ניסטלרוי. "קבוצה גדולה חייבת שתהיה לה גישה מנצחת ומנטליות ווינרית, ויש לנו את זה", שיבח שוסטר את שחקניו.

"התגברנו על כל הכשלים, לא נכנענו והמשכנו להאמין בעצמנו", אמר שוסטר, "המחצית השנייה הייתה נפלאה ומרגשת, והתוצאה הסופית היא בהחלט משקפת והוגנת בהתחשב במאמץ שהשחקנים שלי השקיעו.

"הקבוצה שלנו מאוחדת, ושיחקה אפילו יותר בשיתוף אחרי שהורחק לנו שחקן. גם הריכוז שלנו השתפר", המשיך שוסטר, "היריבה שמולנו לא ידעה מה לעשות עם היתרון המספרי שלה, ואנחנו הרווחנו מזה".

גם ואן ניסטלרוי שיבח את חבריו. "ואן דר וארט ואני ראינו יחד את המשחק בטלוויזיה מחדר ההלבשה, ולא האמנו", סיפר ההולנדי, "שני שחקני התקפה מורחקים, והקבוצה מבקיעה רביעייה! זה היה פשוט מדהים".

אבל לא הכל ורוד במדריד, והמאמן שוסטר נאלץ להתייחס לשריקות הבוז שספג רוביניו מהאוהדים בברנבאו. הברזילאי, שהצהיר על רצונו לעבור לצ'לסי, היה בסגל למשחק אך לא חגג בסיום עם חבריו ונראה כבוי. "אין ספק שהמצב עם רוביניו הוא לא נוח", הודה שוסטר, "זו הייתה החלטה שלי לא לשתף אותו. הוא עדיין בקבוצה כי אנחנו מחכים לראות מה קורה, ואנחנו מקווים שבסופו של דבר הוא יישאר איתנו".

מאמן ולנסיה אנאי אמרי נשמע מאוכזב בסיום. "אין ספק, זו מכה קשה עבור השחקנים שלי", סיפר, "לא הצלנו להתארגן, בעוד ריאל הצליחה לחזור למשחק בעזרת הקהל. עכשיו נהיה חייבים להישאר אופטימים כדי להתאושש מהר ולהמשיך הלאה".

* ברצלונה: נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה הצליח לשרוד אמש הצבעת אי אמון באסיפה הכללית של המועדון ויישאר בתפקידו שנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully