וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

24.8.2008 / 23:01

מאמן הצהובים היה מרוצה, משום מה, מהתיקו 2:2 של מכבי ת"א מול הכח עמידר רמת גן בגביע הטוטו. מאמן הכח, דהאן, זעם על השיפוט בסוף המשחק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

מכבי תל אביב והכח עמידר רמת גן סיימו היום (ראשון) עוד משחק משמים בגביע הטוטו בתוצאה 2:2. הקבוצה של דודו דהאן הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ואף עלתה ליתרון 0:2 מהיר כבר בדקה ה-12 משערים של טוקורה (7) ועומר רפס (12), אך בדקה ה-31 צמצם אילייה יבוריאן את התוצאה ל-1:2, והקש ששבר את גב הגמל מבחינת הסגולים היה הרחקתו של הנבחן, ג'יי ג'יי, בדקה ה-70, שהובילה ללחץ מסיבי של הצהובים על השער של רוברט באג'י. בסופו של דבר איזן יבוריאן, בשער שני, את התוצאה בדקה ה-93.

דודו דהאן, מאמן הכח, התרגז בסיום על השיפוט. "אנחנו רואים את הגורל של קבוצה קטנה בליגה הזו ואיך קבוצה גדולה מטופלת על ידי השופט. בעונה שעברה הפסדנו נקודות על שיפוט ואני לא מתכוון לקבל את זה גם השנה. נכון, אין לנו קהל שעושה פוגרומים ושורף צמיגים בהתאחדות, אבל כולנו ראינו כמה צהובים הקבוצה שלי קיבלה, כמה תוספת זמן השופט הוסיף. אני מבקש מכל האנשים שראו את המשחק לשבת ולחשוב אם יש משהו במה שאני אומר".

על המשחק של הכח, לדהאן היו רק דברים טובים לומר. "הקבוצה שלי היא צעירה ורעבה. אני ממש לא מאוכזב, אני יוצא מהמשחק מרוצה מאוד. יש לנו פוטנציאל והראנו את זה במשחקים הקודמים. היום הפסדתי שתי נקודות, אבל אם אלו הנקודות שאני צריך להקריב לקראת העונה הקרובה אז זה בסדר".

באופן מפתיע למדי, גם רן בן שמעון, מאמן מכבי תל אביב, החמיא לקבוצתו, שעל הדשא הייתה רחוקה מאוד מלהרשים. "זה המשחק הכי טוב שלנו עד עכשיו", הפתיע המאמן. "הנעת הכדור שלנו מאוד מצאה חן בעיני. ברור שיש עוד כמה דברים שצריך לשפר, אבל בשורה התחתונה, ראיתי קבוצה שב-2:0 לא נכנסת ללחץ. השחקנים שלי לא התחבאו ובאו לקבל כדורים. אין לי טענות כלפי אף שחקן שלי", הוסיף בן שמעון.

לגבי מאור בוזגלו, שלא הרשים היום, אמר המאמן: "אני לא אתן עליו ציון. כולם צריכים לשפר את המשחק שלהם, אבל כל עוד הם נותנים את המאה אחוז שלהם יותר קל לי כמאמן לתמוך בהם".

משה מישאלוב הוסיף: "לא נראינו טוב בחלק האחורי, אבל מה שקובע כרגע זה רק הליגה. שם זו אופרה אחרת וכולם יעשו הגנה. נכון שלא פתחנו טוב, אבל לפחות הצלחנו לחזור מפיגור. כל שחקן פה הוא ברמה מאוד גבוהה וגם שחקנים שנכנסו לתפקידים אחרים יהיו בסדר. האוהדים צודקים בטענות שלהם".

ליאור ז'אן, שהוחלף בגלל פציעה במחצית השנייה, סובל ממתיחה חזקה מאוד בשריר הארבע ראשי ברגלו וצפוי לעבור מחר בדיקה לאבחון מדויק של הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully