וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל יצאה לאסטוניה

25.8.2008 / 10:39

החבורה של צביקה שרף יצאה למחנה אימונים נוסף ואחרון לקראת מוקדמות אליפות אירופה בתחילת החודש הבא. ניר כהן נשאר בארץ

משחקי מוקדמות אליפות אירופה יתחילו ב-3 בספטמבר, ולקראת המשחקים מול אנגליה, בוסניה וצ'כיה, יצאה נבחרת היום (שני) לאסטוניה לטורניר ידידות בינלאומי, תוך שהיא ממשיכה בהכנות לקראת הטורניר הבאמת חשוב. אמש ערכה הנבחרת אימון אחרון לפני היציאה לאסטוניה, ולאחריו הוחלט כי מי שלא ייצא עם הנבחרת ויחזור לאימונים כשתחזור הנבחרת לארץ הוא ניר כהן. עמית תמיר ויניב גרין יצאו לטורניר כשהם סוחבים פציעות.

הנבחרת תערוך במהלך הטורניר שלושה משחקים, מול הנבחרת המקומית, דנמרק ואוקראינה.שרף ושחקניו יחזרו לישראל ביום שבת והחל מיום ראשון הבא יערכו אימונים בהיכל נוקיה לקראת המשחק בשבוע הבא (3 בספטמבר) מול נבחרת בריטניה.

כאמור, המשחק הראשון של הנבחרת בטורניר יערך ביום שלישי מול נבחרת אסטוניה, אחת הנבחרות החלשות באירופה, שהרשימה במשחקי ההכנה ואף ניצחה את בריטניה לפני שבוע. במשחק השני יפגשו חניכיו של צביקה שרף את הדנים, עוד נבחרת שישראל לא אמורה להתקל בקשיים מולה, כשהיא מציגה בעיקר את חנן קולמן, שחקנה של הפועל חולון בעונה הבאה. המשחק האחרון מול אוקראינה צפוי להיות המבחן הרציני האמיתי של ישראל. האוקראינים מציגים נבחרת מנוסה אך משלבת גם שחקנים צעירים מוכשרים ומאמינים כי באפשרותם להעפיל לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully