וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: תיקו דרמטי בדרבי של אבז'נדה

רסינג חילצה תיקו 1:1 דרמטי מאינדפנדייטה מגול בדקה ה-89. ריבר נכנעה 2:1 לבאנפילד במחזור השלישי ויש לה 4 נקודות מתוך 9 אפשריות

המשחק המרכזי של המחזור באפרטורה היה כמובן הדרבי של האבז'נדה בין רסינג לאינדפנדיינטה. הרוח'וס הובילו 0:1 משער של דניאל מונטנגרו בדקה ה-41 אבל בארגנטינה אין משחק דרבי שלא הופך לדרמה גדולה והיום היה זה פרנקו סוזה, שאיזן את התוצאה בדקה ה-89 והרים את אוהדי רסינג באוויר מרוב שמחה.

בוקה ניצחה את לאנוס בתוצאה 1:2 למרות השער המוקדם של גוטאבו בדקה השישית. פביאן וארגאס איזן את התוצאה בדקה ה-27 וכריסטיאן צ'אבס השלים את המהפך בדקה ה-69. 1:2 לקבוצה הביתית בסיום.

מוקדם יותר, אחרי תיקו וניצחון בשני משחקיה הראשונים באפרטורה הארגנטינאית, רשמה אלופת הקלאוסורה, ריבר פלייט, הפסד ראשון, 2:1 בחוץ מול באנפילד הצנועה. הקבוצה של חורחה בורוצ'אגה האגדי עלתה ליתרון כבר בדקה ה-7 משער של החלוץ סנטיאגו רייומנדה והכפילה לפני המחצית עם כיבוש של ניקולס ברטולו (36). פלקאו הקולומביאני הצליח רק לצמק בדקה ה-90, במה שכאמור הפך להפסד הראשון של ריבר העונה.

מי שפתחה היטב את העונה היא קולון סנטה פה, ששער של פאבלו אגילר הפרגוואי העניק לה ניצחון 0:1 יקר בחוץ על רוסאריו סנטרל ו-7 נקודות מתוך 9 האפשריות אחרי שני מחזורים. טיגרה, שניצחה בשני המחזורים הראשונים, סיימה ב-1:1 מול ולז סרספילד וגם לה 7 נקודות. ויקטור זפאטה העלה את ולז ליתרון בדקה ה-55, מתיאס חימנז השווה כעבור 14 דקות.

תוצאות נוספות:

ארסנאל - גודוי קרוז 1:2
לארסנאל: אלחנדרו גומז 4, מאורו מאתוס 85. לגודוי קרוז: מרטין אגירה 28.

חימנסיה לה פלאטה - הוראקן 0:1
לחימנסיה: דייגו אלונסו 87.

חימנסיה חוחוי - ניואלס אולד בויס 0:1
לחמנסיה: סזאר קראנצה 32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully