וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שיירו הלל

ראן ניצחה את ליל 1:2, לאחר שברונו שיירו הוביל את המהפך עם שער בדקה ה-91. ניס - אוקזר 0:1. שני אוהדי מרסיי נהרגו בתאונה בדרך למשחק

המחזור השלישי של הליגה הצרפתית יושלם הערב (ראשון) כששלושת משחקי ההשלמה למחזור שהחל אתמול יסתיימו. במשחקים המוקדמים שנערכו היום ראן ניצחה את ליל 1:2 במהפך מדהים בתוספת הזמן וניס ניצחה את אוקזר בחוץ 0:1.

ראן - ליל 1:2

השחקנים של ליל כבר היו בטוחים בניצחונם, כאשר בדקה ה-90 הם עוד הובילו 0:1, משערו של יוהאן קבייה שנכבש בדקה ה-34, לאחר שבעט מ-20 מטר פנימה. אבל לברונו שיירו ולמחליף, מוסא סו, היו תוכניות אחרות בשבילם. הצמד מראן הבקיע שני שערים בתוספת הזמן, והעניקו לקבוצה הביתית את הניצחון הראשון העונה. שיירו איזן את התוצאה בדקה ה-91 מבעיטת עונשין מחוץ לרחבה ואילו סו, דחק את הכדור פנימה בדקה ה-93 וקבע ניצחון נהדר.

אוקזר - ניס 1:0

אלדין יחיה קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-29, כשכבש מבעיטה חופשית לזכות ניס. לאוקזר עוד הייתה הזדמנות מצוינת לאזן את התוצאה כשבדקה ה-45 החטיא קווין לג'און פנדל לזכות אוקזר. לאחר הניצחון התמקמה ניס במקום השלישי ביחד עם לה-מאן.


בורדו - נאנט 0:2

צמד של פרננדו קאבינגי, 5 דקות מפתיחת המשחק ו-5 דקות מסיומו, העניקו לבורדו ניצחון 0:2 על נאנט, שהיה שווה התקדמות למקום השלישי בטבלה.

* למרות שמרסיי מסיימת את המחזור השלישי של הליגה הצרפתית במקום הראשון, אבל כבד נפל על המועדון, כשאוטבוס רישמי של המועדון, שהוביל כ-40 מאוהדי הקבוצה למשחק מול לה-האבר, היה מעורב בתאונות דרכים קטלנית, שגרמה למותם של שניים מאוהדי הקבוצה ולפציעתם של 30 נוספים. למרות הניצחון, בחרו ראשי הקבוצה לא לסכם את המשחק ולהתייחס אך ורק לתאונה המחרידה. "יש משחקים שאתה יכול לדבר אחריהם על כדורגל. יש ניצחונות שגורמים לך להרגיש טוב, אבל היום זה בהחלט לא משחק כזה", סיכם מאמן הקבוצה, אריק גרטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully