וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א והכח ר"ג נפרדו בתיקו 2:2 בגביע הטוטו

יבוריאן כבש צמד מול הכח, אבל ההגנה של מכבי ת”א המשיכה לשחק בתפקיד המסננת, במשחק שהסתיים ב-2:2. צפו בתקציר המשחק

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט


תקופה לא פשוטה עברה על אוהדי מכבי תל אביב בעונה שעברה, כשראו את קבוצתם מתפרקת וכמעט ונפרדת מליגת העל. מאז, קיבלו הצהובים זריקה בדמותו של אלכס שניידר, שהזרים כספים למועדון, רן בן שמעון נשכר לעמוד על הקווים, ובקרית שלום נבנתה קבוצה שהיתה אמורה לרוץ חזק בליגה. אלא שלפחות לפי תצוגות ההגנה שלה עד כה בגביע הטוטו, נראה שגם העונה האוהדים בצהוב יסבלו. הערב (ראשון) מכבי נראתה לא רע ואף שלטה במחצית השניה ללא עוררין, אך שתי שגיאות הגנתיות במחצית הראשונה כמעט והובילו אותה להפסד. רק שער בדקה ה-93 של יבוריאן הציל אותה, בדרך ל-2:2 מול הכח רמת גן.

הצהובים עלו כפייבוריטים ברורים למשחק, אבל נתקלו בקבוצה לוחמנית עם הרבה יומרות, שלא נתנה להם מנוח בדקות הפתיחה. כבר בדקה ה-7 היכו שחקניו של דודו דהאן, כשטוקורה ניצל נמנום של הגנת מכבי תל אביב, ומול יבריץ' העלה את קבוצתו ליתרון. הכח לא לקחה צעד אחורה, המשיכה ללחוץ, ו-12 דקות מאוחר יותר הכפילה את יתרונה, כשעומר רפס דחק מקרוב את ה-0:2.

רן בן שמעון צעק מהספסל, ערך חילוף וניסה להכניס קצת אנרגיה לקבוצתו, ובדקה ה-31 הצליחה קבוצתו לצמק, כשיבוריאן ניצל מלכודת נבדל רעה של הכח, כדי לקבוע 2:1. עד לסיום החלו הצהובים לוחצים, ובמחצית השניה הם ניצלו את העייפות של יריביהם כדי להגיע קרוב מאוד, ובדקה ה-70 הם קיבלו עזרה כשהנבחן הטרי, ג'יי ג'יי ראה כרטיס אדום. מכבי המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-93 הרימו הסגולים לגמרי את הידיים, ויבוריאן ניצל את העייפות כדי למצוא את השיוויון.

מהלך המשחק

דקה 4: הזדמנות ראשונה מצויינת של התל אביבים, כשיבוריאן פרץ מהאגף אל הרחבה, שלח בעיטה טובה, אבל באג'י הדף. ג'ונסון בעט את הריבאונד, אבל שוערה של הכח עצר שוב.

דקה 7: גול! מהלך קבוצתי נהדר של הכח הוביל את הכדור לגל לוי, ובנגיחה מצויינת מצא את טוקורה. ההגנה של מכבי ישנה, וטוקורה גלגל מקרוב מול יבריץ' כדי לקבוע 0:1 להכח רמת גן.

דקה 19: גול! בני חדד שלח את הכדור לעייני, שבעט כדור רוחב, ועומר רפס שעמד חצי מטר מהשער דחק בקלות פנימה, 0:2 להכח רמת גן.

דקה 29: הגנת מכבי תל אביב שוב נרדמה, ואיבדה את טוקורה, שכמעט ורשם את שערו השני, אך הכדור הלך מעל לשער.

דקה 31: גול! מלכודת נבדל רעה של הכח נוצלה עד תום על ידי ישראלביץ', ששלח כדור ליבוריאן, ובאחד על אחד מול השוער הוא צימק, 1:2 להכח רמת גן.

דקה 34: בלאגן ברחבה של הכח נתן הזדמנות טובה לבוזגלו, אבל הבעיטה שלו נעצרה על ידי באג'י.

דקה 40: עוד מצב מסוכן להכח, אבל הכדור שבעט בדש מחוץ לרחבה מצא את עצמו מתייחד עם הקורה והולך החוצה.

דקה 45: עייני קיבל הזדמנות בטוחה להבקיע, כשקיבל כדור מול יבריץ', אבל השחקן הצעיר התמהמה והשוער של מכבי עצר את הניסיון שלו.

דקה 63: יבוריאן במהלך אישי טוב שיחרר בעיטה שטוחה אל הפינה, אבל באג'י הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 70: כרטיס אדום. הנבחן של הכח, ג'יי ג'יי שלח מרפק לפרצופו של מאור בוזגלו, והשופט הראה לו את הדרך אל חדרי ההלבשה.

דקה 74: ההחמצה של המשחק. רודי חדד שלח כדור רוחב נהדר למאור בוזגלו, שמחמישה מטרים מול שער ריק לגמרי שלח את הכדור מעל למשקוף.

דקה 93: גול! הלחץ של הצהובים השתלם, כשהתקפת מכבי ניצלה את העייפות של היריבה, ואיליה יבוריאן ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב אחרי טעות בהגנה, וסגר את המשחק עם 2:2.

מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', שירן ייני (ליאור ז'אן 20' (יוסי שבחון 60')), איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, תום מנשרוב (דן רומן 82'), דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קאמאנן (רודי חדד 67').

הכח עמידר ר"ג: רוברט באג'י, ג'יי ג'יי, ישראל ראש, אביב חדד, בני חדד (אמנון בר לב 84'), טונדה ארמו, גל לוי (עידן נעים 76'), מייקל טוקורה, קאן ג'אמי (אסי דומב 67'), עומר רפס (חיים פונטרמלי 73'), ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully