וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את וויגאן 0:1, סיטי את ווסטהאם 0:3

דקו העניק לצ'לסי ניצחון 0:1 על וויגאן בשער נפלא בדקה הרביעית. מנצ'סטר סיטי הביסה את ווסטהאם 0:3 הודות לצמד של אלאנו

צ'לסי - וויגאן 0:1

פתיחת העונה של צ'לסי הבטיחה רבות. הכחולים הביסו את פורטסמות' 0:4, והתקשורת כבר החלה להלל את פליפה סקולארי, מאמנה החדש של הקבוצה. היום (ראשון), ערכה הקבוצה את משחקה השני העונה, בתקווה להראות לאנגליה כי אכן מדובר בקבוצה גדולה, כזו שבהחלט יכולה להחזיר לעצמה את תואר האליפות. הכחולים יצאו לאצטדיון ה-JJB כדי לפגוש בוויגאן, שבמחזור הראשון הפסידה לווסטהאם.

סקולארי העלה את ניקולה אנלקה כחלוץ בודד, כשם שעשה גם במשחק הראשון של העונה, ועל אף שצ'לסי לא הציגה יכולת מרשימה במיוחד, את שלוש הנקודות היא השיגה, וזה מה שחשוב. הפתיחה של הכחולים היתה מופלאה. לי קאטרמול נגע ביד בדקה השלישית, וצ'לסי קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה. אל הכדור ניגש דקו, הרכש החדש והבולט של סקולארי בטבלה, ושלח אותו היישר אל החיבורים. 0:1 מדהים של צ'לסי, ושער שני של דקו, שהבקיע גול נפלא גם במחזור הראשון.

לאחר השער החלה וויגאן ללחוץ בנסיון להשיג את השוויון, כשגם דניאל דה רידר, שנכנס במחצית, תורם למאמצים, אך לשווא. ההגנה של הכחולים פשוט היתה טובה מדי, ועל אף ששחקניו של סקולארי לא הציגו יכולת מרשימה במיוחד בחלק ההתקפי, ייתכן והמאמן הברזילאי הביא איתו את הגרוש ללירה שהיה חסר לקבוצת הפאר הלונדונית בזמן האחרון. 0:1 לצ'לסי בסיום, שבפעם החמישית משש השנים האחרונות משיגה שני נצחונות בשני המשחקים הראשונים.

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 0:2

למרות הבעיות הכלכליות וחוסר הוודאות שסובב את הקבוצה, קיוותה מנצ'סטר סיטי שהעונה החדשה תאיר לה פנים, לפחות כמו זו הקודמת. אלא שבמחזור הראשון הפסידו שחקני של מארק יוז 4:2 לאסטון וילה, והיום, במחזור השני נגד ווסטהאם, הם קיבלו הזדמנות לתקן. טל בן חיים פתח בהרכבה של הסיטי, ואף סיים 90 דקות. הרגע המעניין היחיד במחצית הראשונה היה הרחקתו של מארק נובל מווסטהאם בדקה ה-37.

המשחק היה משעמם ודי חסר אירועים, עד הדקה ה-65, אז נהדף אל דניאל סטארידג', חלוצה הצעיר של הסיטי, כדור בתוך הרחבה, והחלוץ המוכשר שלח טיל אדיר אל החיבורים כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1. מאז אותו רגע השתלטה לחלוטין הסיטי על המשחק, ובדקה ה-70 מבצע קבוצתי יפה הסתיים ברגליים של אלאנו, והברזילאי המצוין קבע 0:2, וזה לא היה הסוף. שש דקות לאחר מכן מבצע קבוצתי יפה לא פחות הסתיים, שוב, בבעיטה מהאוויר של החלוץ הברזילאי, שנעץ את המסמר האחרון בארון של ווסטהאם. 0:3 מרשים לסיטי בסיום, לא לפני שהשופט הוסיף 10 דקות (!) תוספת זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • דקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully