וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פלורס חתם בהפועל חולון

24.8.2008 / 17:07

שחקן נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית, שנבחר במקום ה-55 בדראפט 2004, מצטרף לאלופה. שיחק בעונה שעברה בפבריאנו האיטלקית

הפועל חולון, אלופת המדינה, ממשיכה להתחזק לאחר שהחתימה היום (ראשון) את הגארד הדומיניקני לואיס פלורס. פלורס (27, 1.88) הוא שחקן נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית ובעונה שעברה העביר את זמנו בין אולימפיאדה פטראס מהליגה היוונית השנייה לבין פבריאנו מהליגה השניה באיטליה.

פלורס שיכול לשחק גם כרכז וגם כקלעי, גדל בשכונה הלטינית של וושינגטון הייטס בניו יורק. הוא שיחק שנה אחת במכללת רטג'רס וסיים עוד שלושה במדי מנהטן, בהם רשם 22.7 נקודות בממוצע למשחק וסיים כקלעי המוביל של המכללה בכל הזמנים. הוא נבחר בדראפט 2004 במקום ה-55 על ידי יוסטון, ונשלח בטרייד לדאלאס תמורת וסיליס ספנוליס. גם מדאלאס הוא נשלח בטרייד לגולדן סטייט בה שיחק 15 משחקים, וממנה נשלח בטרייד לדנבר, בה שיחק משחק אחד בלבד.

באירופה הספיק לעבור פלורס ברוסטו האיטלקית בעונת 2005/6, וברג'יו אמיליה, גם כן באיטליה בעונת 2006/7. בתחילת העונה הנוכחית חתם על חוזה במדי אולימפיאדה פטראס ובינואר עבר לפבריאנו בה רשם 22 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק ב-17 משחקים בהם שותף.

פלורס הוא הזר השני החותם בחולון הקיץ לאחר קרטיס ווית'רס שחתם בקבוצה לפני שבועיים. מאלופת המדינה של העונה שעברה נותר רק כריס ווטסון, אליו הצטרפו הישראלים יהוא אורלנד, ליאור שגב, חנן קולמן, אורי קוקיה ויותם שירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully