וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - מכבי ת"א: "בכל משחק, בכל מסגרת, צריך להיראות טוב"

מכבי ת"א מתכוננת למפגש גביע הטוטו מול הסגולים (20:45), בן שמעון מודע לציפיות מהצהובים. בוזגלו חוזר להרכב על חשבון שבחון

מכבי תל אביב סיימה אמש את הכנותיה לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:45), במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו מול הכח עמידר ר"ג באיצטדיון וינטר. המגן הימני יובל שפונגין, שסובל מכאבים בשרירי הבטן, יקבל מנוחה ולא יהיה בסגל למשחק הערב. גם המגן אורי שטרית, שסובל משבר מאמץ ברגלו, עדיין לא כשיר וגם הוא ייעדר מהמשחק. שירן ייני ימלא את מקומו של שפונגין באגף ימין, כאשר לעמדת המגן השמאלי מתלבט המאמן רן בן שמעון בין ליאור ז'אן לתום מנשרוב הצעיר. מאור בוזגלו ישוב להרכב כנראה על חשבונו של יוסי שבחון.

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק ואמר: "עד הליגה יש עוד כשבוע וקודם כל נצטרך להיות מוכנים לגביע הטוטו. בתיאטרון יש מושג שאומר ש'מי שנכשל בחזרה הגנרלית מצליח בהצגה', אבל אני לא אוהב להשתמש במושגים כאלה. זה עוד משחק הכנה טוב לקראת הליגה. אנחנו נבוא מוכנים לכל משחק. בכל זמן, בכל משחק ובכל מסגרת צריך לבוא ולהיראות טוב ולשחק טוב ולהתקדם".

בן שמעון התייחס לסוגיית הרכש הנוסף שצפוי לקבוצה, אולי בעמדת המגן השמאלי: "בסך הכל אני מרוצה ממה שקורה עד היום ואני לא נוהג להפריד בין חלקי הקבוצה. יגיעו שחקנים חדשים לסגל וכבר אמרתי בערך 2,000 פעם שאחד מהתפקידים שבהם אנחנו מייעדים להביא חיזוק זה בעמדת המגן השמאלי. אנחנו מחכים להשלמת הליך האזרחות של איליה יבוריאן וזה יפנה לנו מקום לעוד זר. ברגע שזה יקרה יש לנו פחות או יותר כיווני חשיבה ונחליט מה לעשות".

הקשר שירן ייני, שצפוי לפתוח שוב בעמדת המגן הימני, אמר: "זה משחק הכנה טוב לפני הליגה, אנחנו מקווים לשחק טוב ולנצח ולקבל בטחון לקראת פתיחת הליגה, יש אווירה מאוד טובה בקבוצה, אנחנו עובדים קשה ונקווה שיהיו תוצאות. גם השחקנים שהיו בנבחרות חזרו להתאמן ואנחנו בסגל כמעט מלא עכשיו".
לייני הצעיר אין בעיה לשחק בעמדת המגן: "זה אמנם לא התפקיד הטבעי שלי אבל יובל פצוע ואני עומד לרשות הצוות המקצועי. מבחינתי כמה שיותר אשחק אני ארגיש יותר טוב ולא משנה באיזה תפקיד".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', שירן ייני, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, ליאור ז'אן (תום מנשרוב), דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קאמאנן (רודי חדד)

מחפשים ניצחון ראשון

הכח עמידר רמת גן הייתה מעודדת בשבוע שעבר מהנקודה שהשיגה בגביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה, למרות שער השוויון שספגה בתוספת הזמן. היום (ראשון) ינסו הסגולים להמשיך במומנטום החיובי ולהפתיע את מכבי תל אביב במפגש שישלים את הסיבוב הראשון של משחקי בית ב' בגביע הטוטו.

בקבוצה מעודדים מהמתקת עונש ההרחקה של המנג'ר דודו דהאן, והוא צפוי לחזור למגרשים בעוד כחודש. עד אז ינסו הסגולים לזכות בניצחון רשמי ראשון העונה. המאמן אמיר בן שמחון יעמוד על הקווים, ובהכח לא צפויים שינויים בהרכב ששיחק בשני המשחקים הקודמים במפעל.

הרכב משוער: רוברט באג'י, חיים פונטרמלי, ישראל ראש, אביב חדד, בני חדד, טונדה ארמו, גל לוי, מייקל טוקורה, קאן ג'אמי, עומר רפס, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully