וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: זהב מתוק למונגוליה

פורבדורי סרדאמבה פספס את הזהב עד 48 ק"ג כשהפסיד בגמר לשימינג הסיני, באדר-אוגן הביא את הזהב למונגוליה כשניצח בגמר עד 54 ק"ג

אולם הפועלים בבייג'ינג אירח הבוקר (ראשון) את קרבות הגמר באיגרוף. את מסכת הקרבות פתח הגמר עד 48 ק"ג בין הסיני ז'יו שימינג למונגולי פורבדורי סרדאמבה. לקראת סוף הסיבוב השני חדל השופט את הקרב, שימינג הוכרז כמנצח וסין אספה לחיקה מדליית זהב נוספת במשחקים, אבל ראשונה בזירת האיגרוף. "באתונה לא בכיתי כשלקחתי את הארד", סיפר שימינג כשהוא ממרר בבכי ועטוף בדגל הסיני, "אבל אז אמרתי לעצמי שכשאזכה בזהב בבייג'ינג - אז יהיה מותר לי לבכות".

בהמשך עלה לזירה המונגולי אנקהבט באדר-אוגן לקרב במשקל עד 54 ק"ג נגד הקובני יאנקייל לאון-אלארקון. לקובה יש מסורת איגרוף מפוארת, אבל לאון-אלארקו לא עמד בציפיות ונוצח בנקודות על ידי יריבו המונגולי, שחגג זהב.

עוד בזירה: אלכסיי טישצ'נקו הרוסי גרף את מדליית הארד עד 60 ק"ג, כשניצח את דאודה סאו הצרפתי. באחיט סרסקבאייב הקזחי לקח את הזהב עד 69 ק"ג אחרי יצחון קרלוס בנטו סוארז הקובני.

הסינים רצו עוד שתי מדליות זהב במשקלים הכבדים, אך הסתפקו באחת: ז'אנג צ'יאפונג עשה את זה אחרי ניצחון קני אגן מאירלנד במשקל 81 ק"ג, אבל רוברטו קמארלה האיטלקי גבר על ז'יליי ז'אנג הסיני (91 ק"ג ומעלה) והשאיר לו רק את הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully