וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלפינו הביא לארגנטינה את הארד

24.8.2008 / 8:41

ללא מאנו ג'ינובילי הוביל קרלוס דלפינו את ארגנטינה לניצחון 75:87 על ליטא, ולזכייה במדליית הארד. ליטא פספסה פעם נוספת את הארד

נבחרת ארגנטינה זכתה הבוקר (ראשון) במדליית הארד בטורניר האולימפי בכדורסל אחרי ניצחון 75:87 על נבחרת ליטא. ההישג של הנבחרת הארגנטינאית, שזכתה בזהב באתונה, בולט לאור פציעתו של מאנו ג'ינובילי, הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת, במשחק חצי הגמר מול ארצות הברית. בהיעדרו לקח על עצמו את הנבחרת קרלוס דלפינו, שבלט לאורך כל הטורניר לצידו של ג'ינובילי. בליטא מאוכזבים אחרי אולימפיאדה שנייה ברציפות בה מסיימת הנבחרת במקום הרביעי, אחרי שלב בתים מצוין.

המשחק נפתח בצורה צמודה, ולאחר 3 דקות בלבד נפצע שרונאס יסיקביצ'יוס בראשו. שאראס חזר לקראת סוף הרבע כדי להשאיר את ליטא בפיגור 24:21 בלבד. שלוש שלשות של שחקני ארגנטינה באמצע הרבע השני פתחו פער ממנו הליטאים התקשו לחזור ועד המחצית ההפרש גדל ל-34:46 ארגנטינה. השליטה של דלפינו וסקולה הובילו את ארגנטינה ליתרון 21 במהלך הרבע השלישי וליתרון 49:68, בסוף הרבע, ממנו ניסתה ליטא לחזור בתחילת הרבע הרביעי עם ריצת 2:10. דלפינו לא נלחץ קלע 5 נקודות רצופות וגמר את המשחק. בסיום: 75:87 לארגנטינה.

כאמור, קרלוס דלפינו היה השחקן הבולט בשורות ארגנטינה עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. לצידו של דלפינו בלטו לואיס סקולה עם 16 נקודות ואנדרס נוצ'יוני עם 14 ו-8 ריבאונדים. פאולו קווינטרוס ומרטין גוטיירז הוסיפו 11 כל אחד. רימונס שישקאוסקס היה השחקן הבולט בליטא עם 15 נקודות כשגם רימאס קאוקינס היה סביר עם 14 משלו. שאראס קלע 9 בלבד עם 4 מ-12 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully