וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ארצות הברית זכתה בזהב

נבחרת הגברים של ארה”ב זכתה בזהב ראשון מ-1988 אחרי ניצחון מתוק על היריבה הגדולה מברזיל. רוסיה ניצחה את איטליה וזכתה בארד

ארצות הברית וברזיל נפגשו במהלך האולימפיאדה בכמה מעמדי גמר. הבוקר (ראשון) נפגשו שתי הנבחרות לקרב על מדליית הזהב בכדורעף. ארצות הברית וברזיל נפגשו במהלך האולימפיאדה בכמה מעמדי גמר. הבוקר (ראשון) נפגשו שתי הנבחרות לקרב על מדליית הזהב בכדורעף, בסיומו ארצות הברית זכתה בזהב עם 1:3.

המערכה הראשונה הייתה של נבחרת הסמבה, שניצחה 20:25, אבל אז האמריקאים השתלטו על המשחק בדרך לניצחון. במערכה השנייה ניצחו האמריקאים 22:25, בשלישית 21:25. הברזילאים ניסו להתאושש מהמהפך, אך גם המערכה הרביעית, הצמודה והמותחת, הלכה ליאנקיס עם 23:25. ברזיל תסתפק בכסף.

הניצחון האמריקאי, הראשון מאז סיאול 1988, הגיע בסיומו של טורניר אמוציונלי, שהחל, כזכור, עם הרצח הטראגי של חמיו של המאמן יו מקקוצ'ון, טוד באכמן. המאמן, שעזב את חבריו לנבחרת ולא עמד על הקווים בשלושת המשחקים הראשונים, חיבק את חניכיו בהתרגשות אחרי נקודת הניצחון, בעוד סצינה מצמררת מבית היוצר של האולימפיאדה.

מוקדם יותר התעמתו איטליה ורוסיה על מדליית הארד בכדורעף באולימפיאדת בייג'ינג 2008. בתום המשחק היו אלה הרוסים שחייכו עם ארד על הצוואר לאחר 0:3 חלק. הרוסים ניצחו 22:25 במערכה הראשונה, ופתחו פער קטן בתחילת השנייה, שהובילה ל-19:25 בסיומה. איטליה, אחת ממעצמות הכדורעף בעולם, פספסה מספר הנחתות בתחילת המערכה השנייה, אך בכל זאת נשארו צמודים לרוסים. אבל זה לא היה היום של הכחולים, ורוסיה ניצחה במערכה השלישית 23:25 וניצחה 0:3 במשחק, ניצחון שהעניק לה את מדליית הארד. בהמשך תפגשנה ארצות הברית וברזיל לקרב על מדליית הזהב.

עדכון ראשון: 06:53, 24/08/08
עדכון אחרון: 09:09, 24/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully