וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה אומרת ניצחון

בדקנו את המפגשים בשלוש השנים האחרונות בין מנצ'סטר יונייטד לפורטסמות' והממצאים מראים שניצחון של השדים האדומים הוא יותר מריאלי

משחק מספר 88: פורטסמות' – מנצ'סטר יונייטד 4.2, 3.2, 1.6

מנצ'סטר יונייטד יוצאת להגן על התואר בו זכתה בשנתיים האחרונות ומה לעשות, כחלק מהעונה הארוכה הזו, היא צריכה לעבור גם בפראטון פארק של פורטסמות'. היונייטד מגיעים אחרי אכזבה במחזור הפתיחה כשסיימו ב-1:1 מול ניוקאסל. שחקניו של אלכס פרגוסון הצליחו להשוות שתי דקות בלבד אחרי שספגו, כשדארן פלטשר היה אחראי לשער. פורטסמות' ספגה מפלה גדולה בהרבה כשהובסה 4:0 לצ'לסי.

כעת ננסה לבחון את מפגשי הליגה בין שתי הקבוצות בשלוש השנים האחרונות כדי לזהות מגמה וכיצד מגיעות שתי הקבוצות למפגשים ביניהן. בשנה שעברה המשחק הראשון היה צמוד ומותח והסתיים ב-1:1 דרמטי, כשבעשר הדקות האחרונות בו הורחק שחקן אחד מכל קבוצה. בגומלין, אם אפשר לכנות זאת כך, גמלו היונייטד על אותו תיקו, ואותו מורחק, כריסטיאנו רונאלדו, כבש פעמיים והביא את הניצחון לפרגוסון.

עונה קודם לכן כל קבוצה ניצחה פעם אחת. במפגש הראשון היונייטד השפילו את פומפי 0:3. לואיס סאהה, רונאלדו ונמניה וידיץ' כבשו אך דווקא במשחק השני השדים האדומים נכנעו 2:1 כשמתיאו טיילור וריו פרדיננד היו האחראים לשערים של פורטסמות', בעוד ג'ון אושה כבש את השער ליונייטד.

לפני שלוש שנים המצב היה אחר לחלוטין. היונייטד השיגו שני ניצחונות קלילים על פורטסמות' ולא השאירו לה סיכוי. במפגש הראשון הם ניצחו 0:3 משערים של פול סקולס, ווין רוני ורוד ואן ניסטלרוי. לאחר מכן הם סיימו עם 1:3, עליו היו שוב אחראי ואן ניסטלרוי שכבש פעם אחת, בעוד רונאלדו הוסיף צמד.

ומה הפעם? האם פורטסמות' יכולה לאיים על היונייטד? עם כל הלחץ שיש עליה אחרי התיקו במחזור הפתיחה, לא נראה שמנצ'סטר יונייטד תאבד שוב נקודות. על אף שמדובר במשחק חוץ, היא הולכת לחגוג ובגדול. ההימור: 2 (1.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully