וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נלחם על תואר

מוריניו ואינטר יתייצבו לגמר הסופר קאפ האיטלקי ולהערכתנו המשחק יילך להארכה. הנה כמה טיפים להרכבת טורים שיגדילו לכם את חשבון הבנק

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 6.552 (100 ש"ח יניבו 655 ש"ח)

משחק מספר 1: ארצות הברית – ספרד (21+). הווינר נותן לאלופת העולם 21 נקודות יתרון בהתמודדות הגמר ביניהן על מדליית הזהב באולימפיאדה, אך לדעתנו הולך להיות קצת יותר צמוד. זה לא שארצות הברית לא תזכה בזהב, אך היא תצטרך לעבוד קצת יותר קשה על אף העליונות שלה. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 7: וויגאן – צ'לסי. בשבוע שעבר הימרנו נגד צ'לסי ואכלנו את הכובע. עכשיו מטבע הדברים אנחנו חייבים ללכת איתה, למרות שוויגאן היא כבשה שחורה עבור סגנית האלופה, שכבר מעדה מולה, בין השאר בשנה שעברה. הפעם החניכים של סקולארי יילכו לקראת ניצחון ליגה שני. ההימור: 2 (1.3)

משחק מספר 8: אוקזר – ניס. אוקזר היא כבר מזמן לא אימת הקבוצות בליגה הצרפתית וגם בעונה שעברה היא הייתה בינונית אחרי שסיימה במקום ה-15 האומלל. ניס לעומת זאת הייתה חזקה והתברגה במקום השמיני. השתיים מגיעות עם ניצחון והפסד להתמודדות והפעם הן תסתפקנה בתיקו. ההימור: איקס (2.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.0 (100 ש"ח יניבו 900 ש"ח)

משחק מספר 17: מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם. עבור שתי הקבוצות המשחק הזה הוא משחק מבחן שיעיד לקראת מה הן הולכות העונה. מנצ'סטר סיטי, מי שהייתה בעלת יומרות צמרת בעונה שעברה, רוצה גם העונה להתברג גבוה אך במחזור הפתיחה היא הפסידה 4:2 לאסטון וילה. זו הזדמנות נפלאה לתקן, בטח מול הקהל הביתי. ההימור: 1 (2.0)

משחק מספר 31: הכח עמידר רמת גן – מכבי תל אביב. זה מעין דרבי מקומי שבו מכבי תל אביב צריכה להוכיח שהיא מוכנה לפתיחת הליגה. אחרי שהפסידה שוב למ.ס. אשדוד 2:1 במחזור גביע הטוטו האחרון, מכבי תל אביב חייבת לחזור עם שלוש נקודות שייתנו הצהרת כוונות ליתר קבוצות הליגה. ההימור: 2 (1.5)

משחק מספר 40: אינטר – רומא. שתי הקבוצות התחזקו בקיץ עם שחקנים חדשים ואמור להיות פייט גם העונה לא רק בין שתיהן, אלא גם מילאן ויובנטוס אמורות להתחרות על הכתר. בינתיים במשחק הסופר קאפ נראה שיהיה צמוד ואף אחד לא ירים גבה אם ההתמודדות תלך להארכה, מה שאומר שבתום 90 דקות זה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully