וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גרנובל נעצרה, מארסיי במקום הראשון

ליון ניצחה את העולה החדשה והמפתיעה בתוצאה 0:2, אך במקום הראשון ניצבת מרסיי, שניצחה 0:1 את לה-האבר. סושו- פ.ס.ז' 1:1

המחזור השלישי של הליגה הצרפתית הסתיים היום (שבת) כשגרנובל, העולה החדשה, נעצרה בליון והפסידה 0:2. מרסיי התמקמה במקום הראשון, בזכות יחס שערים עדיף, לאחר שניצה את לה-האבר בחוץ 0:1. מונאקו וקון סיימו בתיקו 1:1, ובדיוק באותה תוצאה סיימו גם סושו ופאריז סן ז'רמן. המחזור יושלם מחר, כשאוקזר תארח את ניס, ראן תארח את ליל ובמשחק המאוחר שינעל את המחזור, בורדו תארח את נאנט.

לה האבר-מרסיי 1:0

בעיטה חופשית נהדרת של זנדן בדקה ה-56, קבעה 0:1 למרסיי גם בסיום ושלחה את הקבוצה היישר אל מנעמי המקום הראשון בליגה הצרפתית הצפופה. ההולנדי ממשיך ביכולת הטובה, כאשר גם בשבוע שעבר מול אוקזר הוא כבש בבעיטה חופשית מצוינת. רונאלד זובאר, ממרסיי, הורחק בתוספת הזמן של המשחק, אבל זה כבר היה מאוחר מידי עבור לה-האבר. 0:1 בסיום.

מונאקו-קון 1:1

מונאקו קיוותה לנצח את קון ולהישאר דבוקה בצמרת אבל לאורחים היו תוכניות אחרות. פרדריק נימאני העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-52 אבל הקרואטי של מונאקו, ירקו לקו, השווה את התוצאה בשער עצמי אומלל בדקה ה-74. אכזבה קשה לקבוצה הביתית, שמקווה לרוץ חזק בצמרת הטבלה הצרפתית העונה, אך בינתיים לא מראה יכולת גבוה.

סושו- פאריז סן ז'רמן 1:1

סושו השיגה סוף סוף את הנקודה הראשונה שלה בעונה הנוכחית, אך למרות "ההישג", הקבוצה הביתית יכולה להיות מאוכזבת אחרי שעלתה ליתרון מייד בפתיחת המחצית השנייה, משער של מבלוט ארדינג הטורקי בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך לא השכילה לשמור על היתרון יותר מ-14 דקות, ואיפשרה לסטפן ססניון האורח להשוות את התוצאה . 1:1 בסיום, שמותיר את סושו מאוכזבת ואת פאריס סן ז'רמן מאכזבת, כרגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ליון- גרנובל 0:2

העולה החדשה, גרנובל, פתחה את העונה בליגה הצרפתית עם שני ניצחונות רצופים, שהציבו אותה גבוה במעלה הטבלה, אבל האלופה, ליון, בכל זאת הייתה גדולה עליה וניצחה 0:2. למרות הניצחון, ליון ממוקמת רק במקום השני עם יחס שערים נחות לעומת מרסיי המוליכה. ז'אן מאקון העלה את הקבוצה הביתית ליתרון כבר בדקה השישית וחברו, קארים בנזמה, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-37. כאמור, 0:2 בסיום.

משחקים נוספים:

לה מאן - סט. אטיין 0:1
ללה מאן: תורסטון הלסטאד, 38

ואלנסיין-לוריין 1:3
ללוריין: קווין גמיירו, 50. לואלנסיין: גרגורי פויל, 2, יוהאן אודל, 31 לואיג'י פיירוני, 89

נאנסי-טולוז 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully