וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפינים היו קטנים על פיני

23.8.2008 / 23:51

נבחרת בולגריה בניהולו של פיני גרשון ממשיכה להוליך את בית א' לאחר ניצחון 68:90 בפינלנד. הבולגרים מקדימים את איטליה וסרביה

נבחרת בולגריה, אותה מאמן פיני גרשון, ממשיכה להציג יכולת משכנעת במוקדמות אליפות אירופה, והערב (שבת) ניצחה את נבחרת פינלנד במשחק חוץ בהלסינקי 68:90. בולגריה היא הנבחרת היחידה בבית א', הבית היחיד עם חמש קבוצות, עם שני ניצחונות, לאחר שנבחרת סרביה, הנבחרת השנייה שטרם הפסידה, נחה הערב. איטליה, שאמורה להעפיל ביחד עם סרביה משני המקומות הראשונים בבית, הפסידה הערב 68:64 להונגריה הפסד שני במוקדמות ונמצאת במצב לא טוב בסיכויי ההעפלה.

הבולגרים פתחו טוב מאוד את המשחק מול הפינים ועלו ל-10:19 בסוף הרבע הראשון. הריצה הבולגרית המשיכה עד ליתרון 15, סמוך לסוף המחצית, אך אז התעורר הנו מוטולה הפיני ועם שתי שלשות הוריד ל-34:39 לבולגרים במחצית. מה שהבולגרים לא ידעו לסיים ברבע השני הם התחילו בשלישי, ועם ריצת 0:7 שמו סוף לחלומות הפיניים לניצחון. עד הסיום טיילו חניכיו של גרשון בדרך לניצחון 68:90.

טודור סטויקוב בלט בשורות בולגריה עם 28 נקודות, בעוד דאיין איבנוב הוסיף 24 משלו. יורדאן בוז'וב, אקס גליל עליון, שותף למשך 5 דקות ולא קלע. בפינלנד היה זה האנו מוטולה שקלע 21 נקודות, והוביל את נבחרתו, אך ללא הועיל. בולגריה תפגוש בשבוע הבא בבודפשט את איטליה למשחק חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully