וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם טקוואנדו בעט בשופט והושעה לכל החיים

אנחל מאטוס הקובני, האלוף האולימפי עד 80 ק"ג באולימפיאדת סידני, זעם על פסילתו בקרב על מדליית הארד והוציא את זעמו על השופט

לוחם הטקוואנדו הקובני, אנחל מאטוס, הורחק היום לכל החיים לאחר שבעט היום (שבת) בשופט בסוף הקרב שלו על מדליית הארד במשקל של עד 80 ק"ג באולימפיאדת בייג'ינג 2008.

מאטוס הוליך 2:3 מול ארמן חילמנוב הקזחי לקראת סיום הקרב ביניהם, אבל נפסל אחרי שירד מהמזרן ליותר מהדקה המותרת לטיפול בפציעה, זאת בעקבות שבר באחת מאצבעות רגלו, ממנו ככל הנראה סבל.

מאטוס זעם על הפסילה והחל להתווכח עם השופט השבדי, צ'אקיר צ'לבאט, שהעניק ניצחון לקזחי. לפתע הקובני הניף את רגלו השמאלית ובעט בפניו של השופט, לפני שהורחק מהמקום.

"לא חשבנו שדבר כזה יכול לקרות. אין לי מילים", הגיב יושב ראש איגוד הטקוואנדו הבינלאומי, יאנג ג'ין-סוק. התוצאה המהירה של מעשיו של מאטוס הייתה כאמור השעייה לכל החיים מתחרויות טקוואנדו בינלאומיות וכך צפויה להיחתם קריירה יפה שכללה גם מדליית זהב באולימפיאדת סידני ב-2000.

מאמנו של לוחם הטקוואנדו הסורר, לואידס גונזאלס, צפוי להיות מושעה לכל החיים בדיוק כמו חניכו, לאחר שהתווכח בלהט עם השופטים וטען שהקזחים הציעו לו כסף כדי להפסיד את הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully