וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אקח איתי את החצי הראשון"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהיכולת של שחקניו במחצית הראשונה מול בני יהודה. לוזון: "קיבלנו שער וכל המסגרת שהייתה לנו התפרקה"

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי חיפה הציגה יכולת מצוינת היום (שבת) בבלומפילד וגברה בקלות על בני יהודה 1:3. כל ארבעת השערים של המשחק הובקעו תוך 22 דקות, כאשר החיפנים עולים ל-0:3 נהדר תוך 21 דקות בלבד. חיפה, שנראית לא רע במשחקי ההכנה לקראת ליגת העל, יכולה להיות מרוצה מהיכולת ההתקפית וההגנתית שהציגה. גיא לוזון, מאמן בני יהודה, חוזר את הנסיעה הקצרה לשכונה עם כאב ראש לא קטן.

גיא לוזון אמר בסיום: "פתחנו בצורה טובה מאוד את המשחק, ואז במצב נייח קיבלנו את השער וכל המסגרת שהייתה לנו התפרקה. היו לנו פערים גדולים בין ההגנה להתקפה וזה מה שגרם למפולת. במחצית השנייה התאזנו, אבל ברור שזה לא מספיק מבחינתו ואנחנו צריכים לשאוף להיראות הרבה יותר טוב".

אלישע לוי, שהיה מרוצה מאוד בסיום, אמר: "אני אקח איתי את החצי הראשון. לנצח זה חשוב, אבל הצורה יותר חשובה ועשינו את זה בצורה טובה בחצי הראשון. בחצי השני קצת האטנו. למעט העובדה שאנחנו חסרים עוד זרים, מי שנמצא פה מוכן לליגה, נעשה הכול כדי לבוא בשבוע הבא ולעשות תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully