וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלינסמן עדיין ללא ניצחון

באיירן מינכן סיימה רק ב-1:1 עם דורטמונד, ברמן ושאלקה נפרדו ב-1:1, הופנהיים ראשונה אחרי 0:1 על מנשגלאדבך, 60 דקות לקולאוטי

המחזור השני בבונדסליגה נפתח היום (שבת) עם כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. במוקד, כמו תמיד, עמדה הדאבליסטית באיירן מינכן, שרשמה תיקו שני ברציפות עם 1:1 מול בורוסיה דורטמונד. ורדר ברמן ושאלקה, שתיים מהמועמדות לתת פייט לבאיירן על האליפות, נפרדו בתיקו 1:1, והותירו את ראשות הטבלה לעולה החדשה והמפתיעה הופנהיים, שגברה 0:1 על עולה חדשה אחרת, בורוסיה מנשגלדבאך.

דורטמונד - באיירן מינכן 1:1

לפני כחודש נפגשו השתיים במשחק הסופרקאפ בו הפתיעה דורטמונד את הבווארים עם ניצחון 1:2, שפתח את הקדנציה של יורגן קלינסמן כמאמן באיירן מינכן ברגל שמאל, והיום המשיכו הצהובים-שחורים לקלקל לדאבליסטית עם תיקו ביתי.

קובה הפולני העלה את המקומיים ליתרון בדקה התשיעית, ובדקה ה-23 קיבלה באיירן מכה נוספת כשהקפטן שלה, מארק ואן בומל, ספג כרטיס אדום והותיר את חבריו בנחיתות מספרית. למזלו של קלינסמן הצליח טים בורובסקי, הרכש מורדר ברמן, להשוות בדקה ה-74 ולחלץ לפחות נקודה.

ורדר ברמן - שאלקה 1:1

שתיים מהטוענות לכתר נפגשו בווסרשטדיום, כששאלקה ניסתה להמשיך במומנטום החיובי מהניצחון החלק שלה במחזור הראשון (0:3 על האנובר), וברמן רצתה רק להשיג ניצחון ראשון העונה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, כבש טורסטן פרינגס לירוקים בדקה ה-64, לפני ששער שוויון דרמטי של המגן הייקו ווסטרמן בדקה ה-84 חילק את הנקודות בין השתיים.

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

הופניים הקטנטונת, בעונתה הראשונה אי פעם בבונדסליגה, כבר מביטה על כל הליגה מלמעלה אחרי שני מחזורים עם שש נקודות מלאות. במפגש בין שתי הראשונות בליגת המשנה אשתקד הצליחו המקומיים לנצח בזכות שער מוקדם בדקה השלישית של ודאד איביסביץ' הבוסני, שכבש צמד במחזור הפתיחה, והפך רשמית לאחד הלהיטים של העונה עד כה בגרמניה. רוברטו קולאוטי פתח במנשגלדבאך והוחלף בדקה ה-60, גל אלברמן נכלל בסגל אך לא שותף.

המבורג - קרלסרוהה 1:2

המבורג היא עוד אחת שרואה את עצמה כמועמדת לצמרת הגבוהה, ואחרי שחזרה מפיגור של שני שערים מול באיירן כדי לכפות שוויון במחזור הראשון היא נעזרה בקצת מזל מול קרלסוהה. שער עצמי של טים סבסטיאן העלה את המבורג ליתרון בדקה ה-34, ואחרי שסבסטיאן פרייס איזן בדקה ה-67 הגיע שער ניצחון של הבלם ההולנדי יוריס מאתייסן בדקה ה-89 שהעניק לקבוצתו של מרטין יול שלוש נקודות.

שטוטגרט - לברקוזן 2:0

שחקני לברקוזן פיצו את עצמם על ההפסד הביתי המרגיז לדורטמונד בשבוע שעבר עם ניצחון חוץ מחמיא בשטוטגארט. פטריק הלמס, הרכש מקלן, כבש את הראשון בדקה ה-35, והיווני המצוין תאופניס גקאס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-79.

הרטה ברלין - ארמיניה בילפלד 1:1

הקבוצה מהבירה פתחה את העונה מצוין עם ניצחון בפרנקפורט, ואחרי 32 היא נראתה בדרך לעוד שלוש נקודות כשמרקו פנטליץ' הסרבי העלה אותה ליתרון ביתי, אבל כעבור חמש דקות בלבד כבש ארתור וויצ'ניארק את שערו השלישי העונה וקבע שוויון.


אתמול:

האנובר - אנרגי קוטבוס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully