וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה: "היו רגעים מרגשים"

חואן רומן ריקלמה, שזכה עם ארגנטינה בזהב אחרי 0:1 על ניגריה, נהנה במיוחד. סיאסיה: "החום הכבד השפיע על התפקוד של השחקנים"

לגמר הטורניר האולימפי בכדורגל הגיעו הבוקר (שבת) שתי הנבחרות הטובות והמלהיבות בטורניר. ניגריה פתחה את משחקיה בבייג'ינג עם תיקו מאופס מול הולנד, ומאז שעטה קדימה. ארגנטינה לא שמטה אף נקודה בדרך לגמר, ניצחה בכל משחקיה, וקינחה בחצי הגמר עם 0:3 על ברזיל. בגמר עצמו היו אלה הארגנטינאים שניצחו 0:1 משער של אנחל די מריה, וחגגו מדליית זהב שנייה ברציפות, לאחר שעשו כן גם באולימפיאדת אתונה 2004.

סיאסיה: "שעת המשחק לא הייתה אידאלית"

המשחק נערך ב-12 בצהריים, והחום הכבד העיק על השחקנים, כש-42 מעלות צלסיוס שטפו את המגרש. עקב החום הכבד החליט הגוף המארגן של הטורניר, בעצה אחת עם הרופאים משני המחנות, לעשות שתי הפסקות במהלך המשחק, (דקה 30 ו-70) כדי לתת לשחקנים הפסקת שתייה.

"החום השפיע על שתי הנבחרות", אמר מאמן ניגריה סמסון סיאסיה. "רוב השחקנים לא הצליחו לתפקד ולהוציא לפועל את הטוב ביותר שלהם. אני סבור שהשעה שנקבעה למשחק לא הייתה אידאלית".

הקולגה של סיאסיה וזוכה מדליית זהב, מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטה, הסכים איתו: "אני לא רוצה לבוא בתלונות לגוף המארגן, אבל אלו לא היו תנאים אידיאליים לשחק בהם, היה עדיף לשחק בערב. היה חם מאוד והשחקנים הרגישו את זה. היינו חייבים להסתגל לחום ולשחק באינטילגנטיות".

"שמנו לעצמנו למטרה לזכות שוב במדליית הזהב ועשינו את זה", אמר כוכבה של בוקה ג'וניורס ונבחרת ארגנטינה, חואן רומן ריקלמה. "זה היה כיף. היו מספר רגעים מיוחדים ומרגשים מאוד, כיוון שהם היו שונים מכל אלו שאנחנו רגילים אליהם בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully