וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 לאשדוד על מכבי פ"ת בגביע הטוטו

שי הולצמן כבש ראשון, בסטיאניני השווה, אבל עידן שדה מצא את הרשת שבוע שני ברציפות כדי לנצח. לגיא עזורי נכונה עבודה רבה במלאבס

אחרי שניצחה 1:2 את מכבי תל אביב לפני שבוע בגביע הטוטו, ביקשה מ.ס אשדוד להמשיך את המונמטום החיובי הערב (שבת) במשחק גביע הטוטו שלה מול מכבי פתח תקוה ומול הקבוצה המפורקת ממלאבס גם הצליחה.

גיא עזורי עוד לא עמד על הקווים של הלוזוניה בגלל שטרם חתם על חוזהו כמאמנה החדש של הקבוצה, אבל כעת ברור שיש לו עוד הרבה עבודה.

המקומיים פתחו ללא דימיטאר מקרייב, שעדיין לא החלים מהפציעה לחלוטין, אבל עם שי הולצמן הוותיק, שבדקה ה-42 עשה את מה שהוא יודע לעשות כל כך טוב והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

היתרון החזיק עד המחצית ועוד קצת אחריה, אבל בדקה ה-53 הישווה פאבלו בסטיאניני הארגנטינאי עבור הקבוצה הלחוצה של הלוזוניה וכפה שוויון. אלא שהתיקו החזיק 17 דקות בלבד, עד שכוכב קבוצת הנוער של אשדוד, עידן שדה, כבש שבוע שני ברציפות והעלה את המקומיים ל-1:2 במה שהפך להיות שער הניצחון.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס (מתן אוחיון 64), רוג'ריו דוס סנטוס, רחמים צ'קול, מאור זוהר, קובי דג'אני (יוסי אופיר 46), דוד רביבו, עידן שריקי, קרלוס סבליוס (עידן שדה 46), שי הולצמן (משה בן לולו 64).

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, חגי גולדנברג, איימה לאבי, ניצן דמארי (נאור פסר 77), קובי גנון, דני פרדה (סבסטיאן פיוסלה 58), רועי בקל, אורי לוזון, עומר בוסקנבוים, רוביל סרסור (רותם שמול 74), פאבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully