וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את בני יהודה 1:3

הירוקים של אלישע לוי היו בטירוף וכבר בתוך 21 דקות עלו ליתרון 0:3, משערים של כיאל (6), רפאלוב (16) ופנטאני (21). מויאל רק צימצם את התוצאה בדקה ה-22

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

פלטפורמת המשחקים של גביע הטוטו לא מצטיינת בד"כ במשחקים מרתקים ומרובי שערים, אולם המשחק היום (שבת) בין בני יהודה למכבי חיפה בבלומפילד, שהסתיים בתוצאה 1:3 לירוקים, היווה משב רוח רענן וסיפק כדורגל מהנה ורב שערים ברוב שלבי המשחק. מכבי חיפה יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהיא מציגה, רגע לפני שמתחילה עונת הכדורגל בליגת העל הישראלית.

שחקניו של אלישע לוי פתחו את המשחק בסערה. כבר בדקה השישית שלח בירם כיאל בעיטה מצוינת אל החיבורים של דלה איינגובה, שוער בני יהודה, וקבע 0:1 מהיר מאוד לירוקים. בדקה ה-16 היה זה ליאור רפאלוב שהכפיל את התוצאה, לאחר שדחק את הכדור לתוך השער, בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר, שהתחיל בחטיפת כדור של יניב קטן. רק חמש דקות עברו ובדקה ה-21 זה היה כבר ה-0:3, כשאלון חרזי מבשל שער לפנטאני, שהיה מצויין לאורך כל המשחק. למרות ההלם על פניהם של שחקני בני יהודה, בדקה ה-22 הצליח קובי מויאל לסיים בנגיחה לתוך השער של מכבי חיפה, כדור גובה שהוגבה לעברו. 1:3 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הצליחו שחקני שתי הקבוצות לשחזר את היכולת מהמחצית הראשונה וסיימו 45 דקות נטולות אירועים. 1:3 למכבי חיפה בסיום.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! בירם כיאל השתלט על כדור חוזר שננגח מהגנת בני יהודה ושלח בעיטה אדירה לחיבורים של איינגובה. שער ענק. 0:1 לחיפה.

דקה 16: גול! ליאור רפאלוב סיים בקלות מהלך שהתחיל בחטיפת כדור במרכז המגרש, קטן מסר לפנטאני שנכנס לרחבה והעביר כדור רוחב לרפאלוב, שמקרוב דחק את הכדור בקלות פנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 21: גול! מכבי חיפה המשיכה ביכולת המצוינת שלה, כשיניב קטן מצא מצויין את אלון חרזי באגף, שמסר כדור למרכז הרחבה עליו השתלט פנטאני וקבע 0:3 קליל לחיפה.

דקה 22: גול! קובי מויאל עלה היטב לכדור גובה בתוך הרחבה ונגח מצויין פנימה 1:3 לחיפה

דקה 35: פנטאני שוב מצא את עצמו ברחבה של בני יהודה, עבר שני שחקנים ומסר לרפאלוב שהיה לבד מול השוער ואף בעט פנימה, אולם הקוון הרים דגל לנבדל והשופט פסל את השער.

דקה 67: חזרי הרים כדור מצויין לפנטאני, שנגח יפה אך לידיים של השוער.


הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, קובי מויאל (לירוי צעירי, 31), כפיר אדרי (פדרו גלבאן), תומר חמד, משה ביטון (שי ניסים, 78),

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני, ג'ון קולמה, בירם כיאל (גוסטבו בוקולי, 45), ליאור רפאלוב (ישראל זגורי, 64), יניב קטן (אוסיי רנספורד,75), אייל גולסה, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן, 69).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully