וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ת"א גברה על סכנין 0:4

הפועל ת"א שיחקה בהליכה, אבל זה הספיק לה כדי להביס 0:4 את בני סכנין מול יציעים ריקים בקרית אליעזר. הפועל פ"ת-ק"ש 2:1

עם ניצחון ותיקו לכל אחת מהן, התייצבו הערב הפועל תל אביב ובני סכנין למשחק השלישי שלהן בגביע הטוטו, כשהאחרונה מארחת ללא קהל בקרית אליעזר, זכר לקריאות הגזעניות של אוהדיה לעברו של סמי אדג'יי.

כשהיא שיחקה בניוטרל, הפועל תל אביב לא התקשתה להדוף את סכנין,כשהיא העבירה להילוך ראשון, גילי ורמוט העלה אותה ליתרון וסמואל יבואה הוסיף צמד כמעט בהליכה. אי אפשר להגיע ליותר מדי מסקנות ממשחק אחד בגביע הטוטו, אבל אם בכל זאת, הפועל תל אביב הרבה יותר מוכנה לליגה.

המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה אופטית של בני סכנין, שהרבתה לתקוף בחצי השעה הראשונה, אבל לא התקרבה לכדי הזדמנות ממשית מול ויסנט אניימה. מאוחר יותר האורחים החלו לצאת החוצה ורק אז סכנין גם מצאה פירצה בהגנה התל אביבית, כשיניב לוזון קיבל כדור בדקה ה-39 בסיומה של מתפרצת, אבל השוער הניגרי מנע ממנו שער באחד על אחד והדף לקרן.

שתי דקות אחר כך הענישה הפועל תל אביב את סכנין וכבשה בעצמה. דגלאס דה סילבה העביר כדור שמאלה, ערן זהבי פתח רגליים, הכדור הגיע לגילי ורמוט, שנכנס לעבר השער וכבש בקלות מול מאיר כהן. שער יפה ו-0:1 לאורחים.

המחצית השנייה כבר נפתחה בסימן הפועל תל אביב לחלוטין, כשבדקה ה-56 סמואל יבואה מעלה אותה ל-0:2 אחרי התקפה מצוינת וכדור רוחב פנטסטי של טלקיסקי. דקה לאחר מכן ירד מוסא שעבאן, שרק נכנס כמחליף, לגלישה פרועה על הרגליים של דגלאס דה סילבה וראה את האדום. 20 דקות עברו ויבואה ניצל את המהירות שלו כדי להיכנס לרחבה ולשחרר בעיטה חדה שנעצרה רק ברשת. 0:3 להפועל תל אביב. את החותמת הסופית שם בן לוז, שכבש בדחיקה 7 דקות לסיום אחרי עוד תצוגה הגנתית מביכה של סכנין.

בני סכנין: מאיר כהן, טל חן, יאיא פטי, איתן עזריה; מזואה אנסומבו, חאלד חלאילה (עלא אבו סלאח 50), אסיין קואקו (מוסא שעבאן 58), יניב לוזון, חמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרינאש.

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (ליאור בקשי 46), וואליד באדיר (שי אבוטבול 46), אלין טופוזאקוב, גל שיש, ביברס נאתכו, דגלאס דה סילבה (בן לוז 60), גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, ערן זהבי (מהראן לאלה 69), סמואל יבואה.

הפועל פ"ת - קרית שמונה 2:1

שבוע לפני המשחק מול ליטקס לובץ הבולגרית, בסיבוב המוקדם השני בגביע אופ"א, בקרית שמונה היו מודאגים מהיכולת הדלה שהציגה הקבוצה מול בני סכנין בגביע הטוטו. בקבוצה של מישל דיין קיוו לשפר את היכולת מול הפועל פתח תקווה, אבל דווקא המקומיים, שאירחו בוינטר, פתחו טוב יותר ושער של ג'וניור ויזה עשה את ה-0:1 בדקה ה-10.

למרות הפיגור, קרית שמונה לא התכוונה להיכנע וכעבור 6 דקות הישוותה מרגלי יובל אבידור. המשחק המשיך במתכונת בצורת כששתי הקבוצות לא מוצאות הכרעה, אבל בתוך תוספת הזמן של המשחק מצא סספדס את הרשת והעניק לקבוצה מהצפון ניצחון ראשון העונה בגביע הטוטו אחרי שני הפסדים.

הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטפן אופיי (מארק גורמן 62), גל כהן, נדיב סימנטוב, אבי ריקן, קוני ג'קריטה, שגיב כהן (אחמד קסום 63), ג'וניור ויזה, שמעון אבוחצירא (אלנתן סלמי 71), פטי נימבה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר (רן קוז'וק 57), יוסי ביטון, סלאח חסארמה,עמיר נוסבאום, יובל שבתאי (אוהד אלגרבלי 57), עבאס סואן (תומר סוויסה 74), חאיר סספדס, עומר פרץ (אגודה קאובינה 46), יובל אבידור, מייקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully