וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: " לא אשתנה, זו האישיות שלי"

יוסאין בולט חגג שלוש מדליות זהב ושלושה שיאי עולם והבהיר שהביקורת של יריביו על התנהגותו אחרי התחרויות לא תשתנה. על ההישג: "אנחנו משתלטים על העולם". פאוול: "נשמור על כל שיא שהשגנו"

לשבור שיא עולם אחד היה מבחינת יוסאין בולט ערב האולימפיאדה הישג נפלא מעבר למדליית זהב אולימפית בגמר כזה או אחר, אך לשלוש מדליות זהב ולשלושה שיאי עולם הוא כלל לא יכול היה לצפות.

אחרי שהדהים עם ריצת ה-100 מטר כשעצר את השעון על 9.69 שניות ובהמשך גם במרחק הכפול השאיר את יריביו מאחור ומחק את שיאו של מייקל ג'ונסון, אמש (שישי) האצן הג'מייקאני יחד עם שלושת חבריו לנבחרת עשו את זה ובגדול במקצה השליחים 4 X 100.

"מבחינתי, אני מבצע. אני יוצא החוצה כדי להופיע ולאפשר לאנשים ליהנות", אמר בולט במסיבת עיתונאים לאחר הריצה, כשניסה להדוף את הביקורות על ההתגרויות שלו באצנים היריבים. "זו העבודה שלי. אם אתה לא נהנה מהעבודה שלך אין בזה רגש. זה פשוט אני. אני לא אשתנה, זו האישיות שלי".

הג'מייקאני, שרשם הופעה אולימפית היסטורית כשהפך לאצן הראשון ששובר שלושה שיאים אולימפיים בטורניר אחד, קטף כאמור את מדליית הזהב השלישית כשיחד עם אסאפה פאוול וחבריו סיימו עם זמן של 37.10 שניות.

פאוול: "ג'מייקה היא בירת הספרינט"

"אני לא יכול להסביר איך אני מרגיש", אמר בולט לאחר הריצה. "ג'מייקה עשתה דרך מצוינת במשחקים ואנחנו כבר מחכים להגיע הביתה. להיות עם החבר'ה האלה זה נפלא".

אז בזמן שמתחילות ההשוואות מי ספורטאי גדול יותר, בולט או מייקל פלפס, הג'מייקני ממשיך להבהיר את ההתנהגות שלו לאחר הריצות: "הקהל אוהב את זה. הם אוהבים ורוצים שאני אגיע אליהם. אני רק מגיע ונותן להם שואו. אני תמיד נהנה אחרי המירוצים ואנשים אוהבים את זה".

על ההישג היוצא דופן תוך שבעה ימים, הוסיף בולט: "ביקשתי מהחבר'ה להביא לי מדליית זהב שלישית והם עשו את זה. אמרתי להם שאנחנו יכולים לעשות את זה. כל מה שאני יכול להגיד זה שהספרינטרים הג'מייקנים משתלטים על העולם".

פאוול, שהפסיד בתחרות היחידים ל-100 מטר לבן ארצו, היה גם הוא במצב רוח מרומם, ואמר: "אנחנו מאוד מתרגשים לרשום שיא עולם תחת השם ג'מייקה. ג'מייקה היא בירת הספרינט ואנחנו הולכים לשמור על כל שיא שהשגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully