וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלדו יחזור רק בנובמבר

ה"סאן" מדווח שקצב ההחלמה של חלוץ מנצ'סטר יונייטד יתארך, וגם פרגוסון, שניסה להישאר אופטימי, סיפר: "אין צורך למהר עם החזרה שלו"

דווקא עכשיו הוא לא לחוץ. אחרי שסר אלכס פרגוסון התעקש כל הקיץ להשאיר את הכוכב הפורטוגלי שלו, כריסטיאנו רונאלדו, כעת מתברר שהוא ייתן לו את זמן ההחלמה המקסימלי בעקבות השמועות על בעיות בקצב ההחלמה שלו.

כזכור, רונאלדו נפצע בתחילת חודש יולי וגם ביורו האחרון הוא שיחק עם בעיה בקרסול. השבוע הכוכב שב לאיזור האימונים ועבר תרגילים פיזיים כדי לשוב לכושר.

על אף השמועות בקצב ההחלמה, פרגוסון מרוצה: "כריסטיאנו רץ כל השבוע. זה אמנם רק ריצה, אבל אני מרוצה לגבי זה", אמר ל'סאן'. "התוכנית הייתה לתת לו חודש של שיקום. הוא עושה את העבודה האירובית בחדר כושר. יש התקדמות טובה. להיות צעיר זה משהו שיכול לעזור לך במונחים של התגברות על פציעה או חזרה מהירה".

למרות הדברים האופטימיים שנשמעים מהמאמן הסקוטי, בתקשורת החלו שמועות ודיווחים שקצב ההחלמה לא מספק. הציפיות היו שהוא יהיה כשיר בתחילת אוקטובר, אך על פי ה'סאן' הוא צפוי להיעדר עד נובמבר. בהמשך אותם דברים של פרגוסון, הוא רמז כי "אין צורך למהר עם החזרה שלו. אנחנו לא שמים אף אחד תחת לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully