וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס שולחן: גמר כל סיני

האו וואנג ניצח 1:4 את השבדי הוותיק יורגן פרסון, מה לין גבר 2:4 על ליג'ין וואנג והשניים, שהבטיחו לסין זהב וכסף, יתעמתו בגמר האולימפי

משחקי היום החמישה עשר למשחקים האולימפיים נפתחו בשבת עם ניצחון של האו וואנג הסיני על יורגן פרסון, בחצי גמר טורניר טניס השולחן לגברים. אלפי סינים עודדו את בן ארצם בהתלהבות, וחגגו כשניצח 1:4 את יריבו. בכך הבטיח וונג מדליית זהב וכסף לסין, משום שחצי הגמר השני הוא כל סיני, ובו יפגשו ליג'ין וואנג ומה לין.

המערכה הראשונה הייתה מהירה, ו-וונג ניצח 9:11 תוך 5 דקות. במערכה השנייה התוצאה חזרה על עצמה והסיני בן ה-24 ניצל את זריזותו כדי לעלות ל-0:2. פרסון בן ה-42 הוכיח לאורך כל הקרב שכוחו במותניו, וכי אינו נופל מיריבו בכושר הגופני או באינסטינקטים. השבדי ניצח 9:11 במערכה השלישית, אבל הרוח הגבית שקיבל וונג מאלפי אוהדיו עשתה את שלה. הסיני ניצח 7:11 את המערכה הרביעית, והבטיח לעצמו מקום בגמר.

בחצי הגמר השני, מה לין פתח חזק ושלח במערכה הראשונה בדרך ל-5:11 מרשים. ליג'ין וואנג הענק (1.92 מ') התקשה להתמודד עם הנחישות והאינסטינקטים החדים של יריבו, ונוצח במערכה השנייה 11:9. מה לין שלט גם במערכה השלישית וניצח אותה 9:11. במערכה הרביעית ליג'ין וואנג נשאר צמוד, הפגין קור רוח וניצח 10:12 כדי לצמק ל-3:1. בחמישית מה איבד משום מה את ביטחונו, ליג'ין וואנג עלה ל-0:4, המשיך ל-3:11 מרשים והתקרב ל-3:2 במערכות. במערכה השישית רוחו של מה לין חזרה אליו, הוא והמשחק הווירטואוזי שהפגין הוביל אותו ל-8:11 וניצחון 2:4 במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully