וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מביש לארסנל 1:0 לפולהאם

השחקנים של ארסן ונגר לא שיחקו טוב בהפסד לקוטג'רס. סטיבן ג’רארד כבש בדקה ה-94 וסידר לליברפול ניצחון 1:2 על מידלסברו

המחזור השני של הליגה האנגלית נפתח ביום שבת עם שישה משחקים, כאשר בהמשך תארח פולהאם את ארסנל לדרבי לונדוני. והיה רב במהפכים, במיוחד במחצית השניה. הסיפור של המחזור הוא ליברפול. הקבוצה של רפא בניטז שוב נראתה רע, אבל השיגה ניצחון דרמטי 1:2 על מידלסברו, והיא כעת הקבוצה היחידה במאזן מושלם. המבזבזת הגדולה של הקיץ, טוטנהאם, הפסידה בפעם השניה ברציפות, 2:1 בבית לסנדרלנד. תמיר כהן לא נכלל בסגל בולטון, שהפסידה 1:0 בניוקאסל.

ממאדי סידיבה סידר לסטוק סיטי, העולה החדשה לפרמיירליג, ניצחון בכורה 2:3 על אסטון וילה, עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90. אברטון רשמה ניצחון בכורה העונה, 1:2 בחוץ על ווסט ברומיץ', לה זהו ההפסד השני. בלקבורן והאל סיטי נפרדו בתיקו 1:1 באיווד פארק, ולשתיהן ארבע נקודות.

ביום ראשון ישוחקו שני משחקים נוספים: וויגאן תארח את צ'לסי ומנצ'סטר סיטי את ווסטהאם. ביום שני: פורטסמות מול מנצ'סטר יונייטד.

ליברפול - מידלסברו 1:2

ארבעה ימים לפני המפגש מול סטנדרד ליאז' בגומלין של מוקדמות ליגת האלופות, ליברפול ממשיכה להיראות רע ולאכזב, למרות הניצחון הדרמטי. הבעיה של רפא בניטז היא בהתקפה, הקבוצה שלו פשוט מתקשה מול השער, ומזל שיש את סטיבי ג'י להכריע משחק אבוד.

אחמד מידו המצרי נכנס בדקה ה-60 וכעבור 10 דקות שלח פצצה מ-25 מטרים לרשת של פפה ריינה, שערו השני של מידו בשני משחקים. ליברפול החלה לחזור למשחק בדקה ה-86. ג'יימי קראגר בעט כדור חזק שפגע בעמנואל פוגאטץ, וחדר פנימה. כשנראה שהמשחק הולך לכיוון תיקו, הגיע סטיבן ג'רארד והפציץ מ-16 מטרים לרשת הגבוהה, 1:2 לליברפול. ניצחון מאוד מדאיג. יוסי בניון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-65 על ידי ריאן באבל.

טוטנהאם - סנדרלנד 2:1

שלושה שחקנים הגיעו בפגרה מטוטנהאם לסנדרלנד במסגרת הבנייה מחדש של שני המועדונים. בפועל, רק אחד מהם, סטיד מלברנק, שיחק. אבל האיש של המשחק היה ג'יבריל סיסה. הצרפתי הגיע רק השבוע ממארסיין וכבש בדקה ה-83 את שער הניצחון, 18 דקות אחרי שהחליף את קיירון ריצ'רדסון, כובש השער הראשון.

סנדרלנד עלתה ליתרון בדקה ה-55 לאחר בעיטה נפלאה משמאל של ריצ'רדסון לרשת של הורליו גומז. התרנגולים שעשו רכש מרשים בקיץ, השיגו שוויון בדקה ה-73 כשג'רמיין ג'נאס בעט מתוך הרחבה, לאחר בישול של לוקה מודריץ'. ואז הגיע הרגע הגדול של סיסה, שנגח לרשת לאחר הגבהה נפלאה של דריל מרפי משמאל. שלוש נקודות ראשונות לרוי קין, לחואנדה ראמוס יש עוד הרבה עבודה.

פולהאם - ארסנל 0:1

התותחנים החדשים של ארסן ונגר אומנם פתחו את העונה עם ניצחון 0:1 קטן על ווסט ברומיץ' באיצטדיון האמירויות, אבל זה לא מנבא כלום על העונה הקרובה. היום היו אלה הקוטג'רס, שדווקא הפסידו במחזור הפתיחה העולה החדשה, שהנחילו לארסנל הפסד מביש במחזור השני של הפרמיירליג. בדקה ה-21 כבש ברדה אנגלאנד מפולהאם את שער הניצחון, כשדחק את הכדור פנימה מתיבת החמש, לאחר הרמת כדור קרן. ארסן ונגר יודע כי ביכולת הנוכחית ועם סגל השחקנים החדש, לא בטוח שיצליח לאיים על התואר האנגלי הנכסף.

משחקים נוספים:

בלקבורן - האל סיטי 1:1
לבלקבורן: ג'ייסון רוברטס 39, להאל: ריצ'רד גרסיה 41

ניוקאסל - בולטון 0:1
לניוקאסל: מייקל אואן 71. קווין נולאן מבולטון החמיץ פנדל בדקה ה-59.

סטוק - אסטון וילה 2:3
לסטוק: ליאם לורנס 31, ריקרדו פולר 81, ממאדי סידיבה 90 לוילה: ג'ון קארו 63, מרטין לארסן 85

ווסט ברומיץ' - אברטון 2:1
לברומיץ': רומן בדנאר 89. לאברטון: לאון עוסמן 64, אייגביני יעקובו 76

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully