וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל באר שבע הובסה בווסרמיל

הקבוצה של גיא לוי הפסידה 3:0 בבית לקבוצה להפועל עכו. אתמול בבית ב': רעננה-הרצליה 0:0. בית א: הפ' חיפה, אחי נצרת והפ' ר"ג ניצחו

גיא לוי, מאמן הפועל באר שבע קיווה כי המשחק מול הפועל עכו בווסרמיל, יהיה אות הפתיחה של עונה טובה, שתחזיר בסופו של דבר את הקבוצה מבירת הנגב אל הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, אך אם צריך לשפוט על פי המשחק היום (שבת), הדרך לא הולכת להיות קלה. השחקנים של לוי הובסו, בבית, והראו כי הדרך לליגת העל רצופה תלאות ומכשולים.

רונן שוורצמן הבקיע את הראשון לעכו בדקה ה-31, דניאל ברק הבקיע את השני בדקה ה-72 ושלומי אדרי, עמוק עמוק בתוספת הזמן, קבע את תוצאת המשחק: 0:3 לקבוצה מהצפון. פתיחה לא טובה לקבוצה של אלונה ברקת.

ארבעה משחקים נערכו אתמול (שישי) במחזור השלישי של גביע הטוטו בליגה הלאומית, שלושה בבית א' ואחד בבית ב'. בבית א', הפועל חיפה ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון. אייל טרטצקי חתום על שער הניצחון שלוש דקות לפני תום המחצית. לאדומים מהכרמל שבע נקודות והם עדיין לא ספגו שער במסגרת.

הפועל בני לוד אירחה את מכבי אחי נצרת וספגה הפסד 2:1. אלירן חודידה (33 פנדל) וסרג' איליי (40) העלו את האורחים ליתרון, סבסטיאן עומר רק צימק בדקה ה-61. אחרי שני ניצחונות סופגת לוד הפסד ראשון. אחי נצרת, לעומת זאת, משיגה ניצחון ראשון העונה.

הפועל רמת גן גברה 1:2 על עירוני קרית אתא. החבורה מהמכתש נהנתה מכיבושים של קובי חסן (56 פנדל) ומור גולן (83). שי דהאן השווה באופן זמני לצפוניים. רמת גן עם ניצחון שני במפעל ושבע נקודות. קרית אתא עם שלושה הפסדים.

בבית ב' הפועל רעננה ומכבי הרצליה נפרדו בתיקו 0:0. הרצליה השיגה את הנקודה הראשונה שלה, הקבוצה מפנינת השרון את השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully