וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב ניצחה את ארגנטינה ועלתה לגמר

הנבחרת של מייק ששבסקי הביסה 81:101 את הדרום אמריקאים, והיא תפגוש בקרב על מדליית הזהב את אלופת העולם, נבחרת ספרד

המשחק השני של חצי גמר טורניר הכדורסל הפגיש הערב (שישי) את נבחרת ארה"ב וארגנטינה. לפני ארבע שנים, באולימפיאדת אתונה, ניצחו הדרום אמריקאים בדרך למדליית זהב. ארבע שנים ובמקום שונה בגלובוס, בייג'ינג, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. מאנו ג'ינובילי נפצע כבר אחרי כשש דקות ונאלץ להשאיר את חבריו להתמודד לבד מול הענקיים האמריקאיים.

הנבחרת של מייק ששבסקי הביסה 81:101 את ארגנטינה והיא תפגוש בגמר שייערך ביום ראשון (09:00 שעון ישראל) את ספרד, שניצחה את ליטא 86:91. אפשר לומר שארה"ב כבר עשתה צעד קדימה כשהעפילה לגמר, אחרי שבאתונה היא זכתה רק בארד. ארגנטינה תתעמת מול ליטא בקרב על הארד.

הפתיחה של האמריקאים נראתה מצוינת ובתום הרבע הראשון הם הובילו ב-19 הפרש, 11:30. אלא שהארגנטינאים הצליחו לעשות קאמבק מצוין וסגרו את ההפרש עד לכדי ארבע נקודות בלבד. ארגנטינה ניצחה 19:29 ברבע השני ובסך הכול במחצית רק 40:49 לארה"ב. אלא שבמחצית השנייה האמריקאים כבר לא נתו ליריביהם להתקרב אליהם עוד. הפסים והכוכבים ניצחו את הרבע השלישי בחמש נקודות. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשהנבחרת מדרום אמריקה כבר מבינה שאין לה סיכוי.

כרמלו אנתוני הוביל את ארה"ב עם 21 נקודות ב-30 דקות, לברון ג'יימס עזר עם 15 נקודות, שלושה שחקנים קלעו 12 נקודות כל אחד: כריס פול, דווין וויד וקובי בריאנט. כריס בוש סיים עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. דוויט הווארד עם 10 נקודות ותשעה ריבאונדים. את ארגנטינה הובילו לואיס סקולה עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים, קרלוס דלפינו תרם 17 נקודות ושמונה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully