וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4X100 נשים: הג'מייקניות נפלו, הרוסיות זכו

הרביעייה של ג'מייקה בריצת השליחות הייתה הפייבוריטית הגדולה, אבל חילוף עקר שלח את הרוסיות לעוף כל הדרך אל הזהב. בלגיה הפתיעה עם הכסף, ניגריה קטפה את הארד

גמר השליחות 4X100 מטרים סיפק לנו היום (שישי) דרמה לא קטנה על המסלול באיצטדיון קן הציפור בבייג'ינג. רביעיית הרצות האמריקאית פסלה בסיבוב הראשון ובכך נמנע מאיתנו הקרב הגדול מול הרצות מג'מייקה. אלא שנראה כי רבייעית השליחות הג'מייקנית, שהיו הפייבוריטיות הגדולות לזכייה בתואר, לא עמדו בלחץ ולא סיימו את הריצה. בחילוף השני בו שרון סימפסון הייתה צריכה להעביר לקרון סטיוארט קרתה טעות גדולה גדולה והג'מייקניות לא הצליחו להעביר כראוי את המקל. הטעות הקשה בחילוף עלתה להן ביוקר רב. שאר הנבחרות הרוויחו, במיוחד הרוסיות שניצחו וזכו בזהב. הרביעייה הרוסית סיימה את בזמן של 42.31 שניות.

רביעיית השליחות של בלגיה סיפקה הפתעה גדולה כשסיימה שנייה במירוץ עם זמן של 42.54 שניות וזכתה במדליית הכסף. הניגריות גם זכו מן ההפקר וזכו במדליית הארד עם זמן של 43.04 שניות. לא רק רביעיית השליחות הג'מייקנית פישלה הערב, אלא גם הבריטיות שלא סיימו את מירוץ השליחות. כמו כן רביעיית השליחות הפולנית נפסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully