וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: האוהדים המקומיים התרצו

22.8.2008 / 16:38

אוהדי הזהובים התרעמו על כך שלא הוצאו כרטיסים לילדים ואיימו להחרים, אך התרצו ויגיעו למשחק. קינן יחזור להרכב, ראנספורד ייבחן

משחקה של בני יהודה, מחר (שבת, 18:35, שידור חי בחמש פלוס לייב), מול מכבי חיפה בבלומפילד במסגרת המחזור השלישי של בית א' בגביע הטוטו, יהיה הראשון מבין שלושה משחקים לא קלים, שמצפים לקבוצה בשבוע הקרוב. ביום שלישי יגיעו הזהובים לטדי, למשחק השלמה מהמחזור השני מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, ובשבת הבאה יתארחו הזהובים אצל מכבי תל אביב, במסגרת המחזור הראשון בפתיחת ליגת העל.

ארגון האוהדים של בני יהודה, "אריות יהודה", שאיים להחרים את המשחק מחר במחאה על מחירי הכרטיסים, הגיע לפשרה עם הנהלת הקבוצה. בשיחות שנערכו היום בין ראשי האוהדים לבין מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, סוכם כי המועדון יעניק כ-100 מנויים חינם לילדים מעוטי יכולת, אוהדי הקבוצה, ובתמורה לכך הבטיחו האוהדים שלא להחרים את המשחק מחר ולהתייצב באיצטדיון ולתמוך בשחקנים. ראשי הארגון זעמו בתחילה על כך שההנהלה קבעה מחיר אחיד של 45 שקלים, ולא הוציאו למכירה כרטיסי חייל ונוער מוזלים.

"צריך לזכור שמדובר רק בגביע הטוטו ולא ייתכן שכל הילדים שלנו ישלמו 45 שקלים. זה יפה שהקבוצה קבעה מחיר אחיד לכל העונה, ואנחנו מעריכים את זה מאוד, אבל בגביע הטוטו חייבים להוציא כרטיסים מוזלים לנוער חיילים וילדים", אמר אחד מראשי האוהדים לוואלה! ספורט. "בסופו של דבר החלטנו להגיע למשחק, גם בעקבות הרצון הטוב שמפגינה ההנהלה ובראשה משה דמאיו כלפינו וגם בגלל שאוהדים רבים ביקשו שלא נחרים את משחק הבית הביתי הראשון של הקבוצה לעונה זו", הוסיף.

בצד המקצועי, מתכנן המאמן גיא לוזון מספר שינויים בהרכב כאשר הבולט בהם הוא ספסולו של הקשר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, שלא ייפתח בהרכב הראשון. הבלם הקולומביאני איבן גרידו, חתם השבוע על חוזה לשנתיים, ויפתח בהרכב לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה. שחרורו הבינלאומי של גרידו טרם הגיע, והוא יירשם מחר על תקן זר נבחן בטופס המשחק.

קובי מויאל, תמיר כחלון ותומר חמד, שנטלו חלק בנצחון הנבחרת הצעירה 0:1 על בלארוס, שבו להתאמן עם חבריהם ועל פי האימון המסכם, צפויים השלושה לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, כפיר אדרי, תומר חמד, משה ביטון

מכבי חיפה: אפק ומשומר לא בסגל

במכבי חיפה, המאמן אלישע לוי מתכנן לבצע שינוי משמעותי אחד בהרכב, כשהחלוץ שלומי ארבייטמן יפתח על הספסל. ארבייטמן לא תורגל בהרכב ונראה כי מי שיפתח הוא אייל גולסה הצעיר.

השוער ניר דוידוביץ, שנעדר אתמול (חמישי) מאימון הקבוצה עקב מיחושים בברכו ומי שיפתח בשער הוא אמיר אדרי. בבדיקה שערך לו אורטופד הקבוצה, ד"ר בצלאל פסקין, נקבע כי רק בעוד יומיים יתבהר מצבו. הבלם דקל קינן שב לאימונים ויפתח בהרכב על חשבונו של שי מימון, שגילה יכולת טובה מול מכבי נתניה. הגנאי הצעיר, אוסיי ראנספורד, שותף באימון וישולב במשחק מחר. בירם כיאל הצעיר יחזור להרכב על חשבונו של גוסטבו בוקולי, שכבש שער מרהיב מול נתניה.

עומרי אפק עדין לא עבר בדיקות רפואיות ולא ייכלל בסגל. כזכור, אתמול הוציא המועדון הודעה רשמית על חזרתו לסגל. ייתכן שהמגן אייל משומר לא ייכלל בסגל למשחק.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני; ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב,יניב קטן, אייל גולסה; ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully