וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: אירה ריסנזון עלתה לגמר הקרב רב, הנבחרת לגמר הקבוצתי

הישג מצוין למתעמלת האמנותית שסיימה שמינית במוקדמות הקרב רב, והעפילה לגמר שייערך בשבת. הנבחרת סיימה שביעית והעפילה לגמר

עריכת וידאו: ענת ברק

יומיים לפני סיום האולימפיאדה, העניקה לנו היום (שישי) אירה ריסנזון עוד רגע של נחת, כשהעפילה לגמר תחרות הקרב רב האישית, והפכה לישראלית הראשונה בהיסטוריה שמצליחה לעשות זאת. הגמר ייערך מחר (שבת) בשעה 13:00.

ריסנזון סיימה את שני התרגילים שנערכו אתמול במקום התשיעי הכללי, כשהיא שואפת לסיים בין עשר הראשונות ולהעפיל לגמר. תרגילה הראשון היום היה עם הסרט בו זכתה לציון טוב של 16.825, ועלתה אותה למקום השמיני בדירוג הכללי. לאחר מכן הגיע תורה של ריסנזון להציג את ביצועיה בתרגיל האלות, בו כיכבה עם ציון נהדר של 17.125, שהבטיח לה את המקום בגמר.

עוד לפניה יצאה לדרך נטע ריבקין, כשכזכור, אמש, כשהיא רק בת 17, ערכה את הבכורה שלה במשחקים האולימפיים. הישראלית ביצעה שני תרגילים ראשונים מעט בינוניים, ובסוף היום הראשון עמדה במקום ה-11. היום היא פתחה היום ריבקין בתרגיל האלות, בו הציגה יכולת טובה וזכתה לציון של 16.45, שהוריד אותה מקום אחד למקום ה-12.. לאחר מכן היא ביצעה את תרגיל הסרט, בו הצליחה פחות וקיבלה ציון נמוך יחסית של 16.100, שהצניח אותה למקום ה-14 בסיכום הכללי.

הצלחה גדולה רשמה גם נבחרת ההתעמלות האמנותית, שאחרי תרגיל לא טוב אתמול (חמישי), שזכה לציון נמוך בגלל נפילת החבל, שיפרה את מצבה והצליחה להעפיל לגמר. הנבחרת ביצעה תרגיל עם שלושה חישוקים ושתי אלות והשיגה ציון טוב של 16.225, השישי בטיבו, שהעלה את הנבחרת למקום השביעי בדירוג הכללי, ששווה מקום בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully