וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיאקים: שליטה גרמנית על הפודיום

מדליות זהב לרביעיית הנשים הגרמנית, ולצמד הגברים בקיאק זוגי. אטילה שאנדור סיפק זהב ראשון להונגריה בקאנו ל-1,000 מטרים

הקיאקיסטים הגרמנים רשמו הצלחה גדולה במקצי הגמר הבוקר (שישי), עם שתי מדליות זהב. רביעיית הנשים במקצה ל-500 מטרים סיימה ראשונה בזמן של 1:32.231 דקות, לפני הרביעייה ההונגרית שזכתה בכסף, והרביעייה האוסטרלית שזכתה בארד. הזהב השני הגיע מהחותרים בקיאק זוגי ל-1,000 מטרים. מרטין הולסטין ואנדראס אילה חצו ראשונים בזמן של 3:11.809 דקות, והקדימו צמד מדנמרק (כסף) וצמד איטלקי (ארד).

עוד קודם לכן סיפק טים ברבנטס את מדלית הזהב ה-18 של בריטניה בבייג'ינג. ברבנטס ניצח במקצה ל-1,000 מטרים בקיאק יחיד, מקצה בו הודח מיכאל קולגנוב בחצי הגמר. ברבנטס ניצח בזמן של 3:26.323 דקות, והקדים בשניה את אריק וראס לארסן הנורבגי, שזכה בכסף. קן וואלאס מאוסטרליה לקח את הארד. אטילה שאנדור רשום על מדלית הזהב הראשונה של הונגריה בבייג'ינג, במקצה המקביל בקאנו. שאנדור שלט ללא עוררין במקצה, אותו סיים ראשון בזמן של 3:50.467, כמעט שתי שניות לפני דויד פיגרואה הספרדי, שזכה בכסף. הארד הלך לתומאס הול מקנדה.

גם לבלארוס הייתה הצלחה גדולה היום. הצמד אנדריי ואלכסנדר באהדנוביץ' זכה במדלית הזהב בקאנו זוגי ל-1,000 מטרים. הבלארוסים הקדימו על קו הסיום את הגרמנים כריסטיאן גילה ותומאש ווילנז'ק שהסתפקו בכסף. ההונגרים רשמו עוד מדליה כשגיורגי קוזמן ותאמאש קיס הצליחו להקדים צמד רומני בקרב על הארד.

הבאלרוסים לקחו את הזהב גם במקצה לקיאק רביעיות ל-1,000 מטרים. רביעיית הגברים מסלובקיה זכתה במדלית הכסף, וגרמניה המשיכה את ההצלחה מהבוקר כשגרפה את מדלית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully