וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל: "עבדנו כמו רובוטים"

נציגינו בבייג’ינג שבים ארצה, אודי גל מנסה לתת הסברים להופעה המאכזבת: ”האינסטינקטים לא עבדו”. שטילוב: ”חבל, ציפיתי למדליה”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

ביום ראשון תסתיים אולימפיאדת בייג'ינג, ויחל שלב הסיכומים של הופעות ספורטאינו. הבוקר (שישי) חזר ארתה גל נוסף של ספורטאים ישראליים, שסיימו את חלקם באולימפיאדה. הספורטאים התקבלו בחמימות, וגם התפנו לסיכומים ראשונים והסברים להופעותיהם.

השייט, אודי גל, שיחד עם שותפו גידי קליגר בדגם 470, אכזבו וסיימו במקום ה-16 בלבד, ניסה להסביר: "מה הפיל אותנו? שאלה מאוד טובה. קשה לי עם זה. אין לי מושג מה הפיל אותנו. האינסטינקטים לא עבדו, הדברים הטבעיים, החייתיות, הטרף, שאתה חייב במים ובמיוחד באולימפיאדה, פשוט לא היו שם. עבדנו כמו רובוטים בצורה מאוד שבלונית, מאוד מכנית. וחבל שכך, כי הכוח הגדול שלנו זה האינסטינקטים שלנו. היתרון שלנו לא בא לידי ביטוי".

מאמן השייט, גור שטיינברג, היה מרוצה מהמדליה היחידה, שהגיעה מהגולש, שחר צוברי: "השייט סיפק את הסחורה. דיברנו כל הזמן שחייבים לחזור עם מדליה. ההופעה של כל הנבחרת היא בסך הכל מוצלחת. בסופו של דבר, יצאנו בתחושה גדולה של הקלה ויודעים שעברנו אולימפיאדה מוצלחת".

השייטת ניקה קורניצקי סיימה רביעית ב-470 יחד עם ורד בוסקילה: "זה רק נותן רעב לעוד. ההבדל מבייג'ינג לאתונה הוא שאחרי אתונה חזרנו שבר כלי והייתי צריכה את המנוחה. בייג'ינג מראה שאפשר לקבל אולימפיאדה בפרופורציות יותר נכונות וליהנות. כי בסך הכל זה אירוע מדהים שלא מבינים את העוצמה שלו עד שלא נמצאים שם וחשים את זה".

המתעמל אלכס שטילוב עשה היסטוריה, העפיל לגמר בתרגיל הקרקע, וסיים במקום השמיני: "מאוד נעים לחזור הביתה. ציפיתי להגיע לגמר וגם להביא מדליה, אבל היה מה שהיה, וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully