וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "העונה נגיע עם גישה שונה"

מרכוס פייזר, פורוורד מכבי ת"א, שב ארצה והצהיר: "המטרה היא אליפות. אני רוצה להנהיג את הקבוצה הזו". גם ג'ייסון וויליאמס כבר כאן

שחקני מכבי תל אביב ממשיכים להגיע ארצה לקראת פתיחת האימונים הלא-רשמיים ביום שלישי הקרוב, כאשר הבוקר (שישי) היה זה ג'ייסון וויליאמס. פורוורד בני השרון בעונה החולפת התקבל בנתב"ג בידי כמה עשרות אוהדים, ונראה מופתע למדי.

"זה מאוד נחמד, לא ציפיתי לזה", אמר. "אני מכיר את אוהדי מכבי מהצד של הקבוצה היריבה, אבל עכשיו אני איתם ומקווה שננצח כמה שיותר וניקח את האליפות. אני לא ממש מכיר את השחקנים האחרים שהצטרפו, אבל אני סומך על המאמן שלנו שבחר את החבר'ה הנכונים. אני מקווה לתת למכבי את אותם הדברים שנתתי לבני השרון: התקפה, הגנה, כל מה שיעזור לקבוצה. באופן אישי, אני תמיד רוצה לשדרג את המשחק שלי ולהפוך לשחקן חכם יותר על המגרש. אני יודע שיהיה עלינו הרבה לחץ, אבל נצטרך להתרכז בעבודה ולא בכל הדברים שמסביב".

פייזר: "יהיה מרגש לשחק לצד השחקנים החדשים"

בשעות אחר הצהריים המאוחרות נחת בנתב"ג גם מרכוס פייזר, שטרם החלים לחלוטין מהפציעה בברכו וכנראה שגם לא יהיה כשיר לפתיחת העונה. פייזר יעבור בימים הקרובים בדיקות מקיפות, על מנת שאנשי מכבי יוכלו לעמוד על קצב החלמתו ויקבלו הערכה טובה יותר לגבי תאריך שובו למגרשים.

"אני מרגיש טוב לחזור לכאן", אמר פייזר לפני זמן קצר. "יהיה מרגש מאוד לשחק לצד השחקנים החדשים שחתמו. אתאמן עם הקבוצה ובעיקר אמשיך לעבוד על שיקום הברך שלי. המטרה? המטרה תמיד זהה, והיא לזכות באליפות. השנה נגיע עם גישה שונה בהשוואה לעונה שעברה. אישית, אני רוצה להיות חלק מהקבוצה הזו, להנהיג אותה. ייקח לי קצת זמן עד שאחזור לשחק, אבל אהיה באימונים ליד החברים ואנסה לעזור ככל יכולתי".

עדכון ראשון: 22.08.08, 10:18
עדכון אחרון: 22.08.08, 16:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully