וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - מכבי פ"ת: עדיין ללא גיא עזורי

המאמן החדש של מכבי פ"ת יעביר את משחקו הראשון בליגה. מסתמנים מהפכים בהרכב. באשדוד: זוהר יפתח כבלם, מזרחי מחפש חיזוק

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, לא יעמוד על הקווים מחר (שבת) במשחק החוץ בגביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. עזורי עדיין לא חתם על החוזה ולא יעביר אימונים עד יום ראשון. היום (שישי) נסע המאמן להיפרד משחקני קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. לפני הפרידה מהם אמר: "זהו אתגר גדול מאוד בשבילי. מכבי פתח תקוה זה מועדון מאוד מכובד ואני מעריך את העבודה בו כל השנים, במיוחד את בניית מחלקת הנוער. היא בנויה בצורה הכי טובה בארץ. את התוצאות רואים בבוגרים". עמוס לוזון ביקש מהמאמן החדש לפתח את מחלקת הנוער. רק ביום ראשון יקבל המאמן החלטה מי מהצוות המקצועי נשאר. את המשחק מחר יעביר עוזר המאמן אבי פיטוסי.

המגנים אסמעיל עאמר ועומר הדר (בדרך למכבי הרצליה) עדיין מועמדים לעזוב. הוכחה לכך ניתנה באימון אתמול, כאשר המגן הצעיר חגי גולדנברג, שחתם השבוע לחמש שנים, תורגל בהרכב הפותח לקראת אשדוד. עידן מליחי טרם חתם על חוזהו, למרות שסיכם לעונה אחת, וגם עתידו בסימן שאלה גדול. בנוגע לשאר השחקנים שהוזכרו כמועמדים לעזוב, כמו לירן כהן ואסי משיח, במועדון עדיין מכחישים ששמותיהם עלו. השניים לא תורגלו בהרכב אתמול. במשחק ייבחן הקשר האחורי מצרפת, סבסטיאן פיוסלה (29), ששיחק בנאנט ובאסטיה. גם הבלם הצרפתי אמייה לאבי ייבחן. החלוצים טל בן חיים ועומר דמארי עדיין סובלים מפציעות. רוביל סרסור ופאבלו בסטיאניני יפתחו בחוד. הקשר סולי צמח לא התאמן אתמול בשל כאבים בברך והוא בספק למשחק, כמו גם מורד מגמאדוב.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; חגי גולדנברג, מורד מגאמדוב (אמייה לאבי), ניצן דמארי, קובי גנון; דני פרדה, סבסטיאן פיוסלה, אורי לוזון, עומר בוסקנבוים; רוביל סרסור, פאבלו בסטיאניני.

אשדוד מחפשת ניצחון שלישי רצוף בגביע הטוטו

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת, 19:30, אצטדיון הי"א), את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי בבית ב' בגביע הטוטו, ותרצה להמשיך במומנטום החיובי מהנצחון 1:2 על מכבי תל אביב מהשבוע שעבר, ו-0:1 על הכח עמידר ר"ג לפני שבועיים. בהנהלת המועדון החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים שיעמדו על 20 ¤ בלבד לשמחתם של אוהדי הקבוצה.

המאמן יוסי מזרחי שחרר את הנבחנים הזרים שנבחנו במהלך השבוע, ובקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר בלם ושוער זרים לחיזוק. בימים האחרונים הוזכר שמו של שוער נבחרת ניגריה הצעירה, אמברוז וונזקין, שישחק מחר (שבת) במדי נבחרתו בגמר טורניר הכדורגל האולימפי בבייג'ינג מול נבחרת ארגנטינה. גם שמו של השוער הבוסני הצעיר, יסמין בוריץ', מוזכר שוב כמועמד להצטרף.

הקשר ניר נחום עדיין פצוע ברגלו ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מחר. מזרחי צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו, כאשר יוסי שקל, שהצטיין במשחקים האחרונים, יפתח שוב בין הקורות. עידן ציון וליאור ראובן יתופקדו בעמדות המגנים, ומאור זוהר יפתח כנראה בעמדת הבלם לצידו של כריסטיאן גונזאלס. דוד רביבו ימשיך להנהיג את הקישור והחלוצים עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ישתפו פעולה יחד בחוד.

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מאור זוהר, עידן ציון, רחמים צ'וקול, קובי דג'אני, יוסי אופיר (עידן שדה), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully