וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: ארה"ב ניצחה את ברזיל וזכתה בזהב

אחרי שצמד הנשים הביאו לארה"ב מדליית זהב בכדורעף חופים, שחזרו את ההישג גם הגברים, עם ניצחון בשלוש מערכות על צמד ברזילאי

אנשים מסוימים מתקשים להבין מה עושה ענף כדורעף החופים באולימפיאדה. גם אם מוציאים מהמשוואה נשים קטנות בביקיני עוד יותר קטן, במידה מסוימת קצת מוזר שספורט שמשוחק כל יום במיטב חופי הארץ והעולם, פתאום מבליח באולימפיאדה. אלא שכשמשוחק באופן מקצועני, כדורעף החופים שונה לגמרי מאותו ספורט שאנחנו מכירים מהחוף. מדובר בשניים-על-שניים עם לא פחות טקטיקה ממשחקי הכדור המקובלים יותר.

והבוקר (חמישי), הגיע הטורניר המוצלח לסיומו, כשהצמד האמריקאי, פיל דלהאוסר וטוד רוג'רס, פגשו בגמר את הצמד הברזילאי מארסיו אראוג'ו ופאביו מגלאנייס. אחרי שאתמול זכו צמד האמריקאיות בטורניר המקביל לנשים, רצו לשחזר את ההישג גם הגברים, וזה בדיוק מה שקרה. האמריקאים ניצחו במערכה הראשונה הצמודה 21:23, הפסידו בשנייה 21:17, אך בשלישית והקובעת לא נתקלו בבעיות מיוחדות, וסגרו עניין עם 4:15.

בכך משלימים האמריקאים דאבל בענף, כשהגברים, המכונים "החיות של בייג'ינג", לא היו יכולים להסתיר את התרגשותם ממדליית הזהב בסיום. "אני מאושר. זו ההרגשה הכי טובה בעולם", אמר דלהאוסר, שניצל את גובהו (2.06 מ') לחסום שוב ושוב את הצמד הברזילאי. האמריקאים, שמתאמנים ביחד רק שנתיים ואף זכו באליפות העולם האחרונה, סיפרו כי הלחץ לא השפיע עליהם: "פשוט נהננו מהמשחק". לצמד הברזילאי היה פחות כיף, ומיד עם תום שלוש המערכות פרצו השניים בבכי, שבדרך כלל מאפיין ענפי ספורט נוספים. ללמדכם שכדורעף חופים הוא לא פחות ספורט מכל משחק כדור אחר. וכן, יש בו בחורות בביקיני מדי פעם.

אבל זה לא הכל. היום ניצחה גם קבוצת כדורעף האולמות של נבחרת ארצות הברית בגברים, והעפילה לגמר הטורניר. וגם כאן זה לא נגמר, כי גם נבחרת הנשים העפילה, איך לא, לגמר בטורניר המקביל, מה שמשאיר לאמריקאים סיכוי לקחת ארבע מדליות זהב - שתיים בכדורעף חופים, שתיים בכדורעף אולמות. אכן, מעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully