וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הפלסטינית שבה לפעילות

שמונה שנים לאחר שהופסקה. 5,000 צופים חזו במשחק הפתיחה ביריחו. ההתאחדות רוצה להחזיר לגדה גם את משחקי הנבחרת

הכדורגל חוזר לגדה המערבית. לאחר שמונה שנים, חזרה ביום חמישי לפעילות הליגה הפלסטינית שכוללת 22 קבוצות מרחבי הגדה, וללא שום קבוצה מעזה, הנשלטת על ידי חמאס, וזאת בשל ההוראות הבטחוניות של ממשלת ישראל לגבי תנועה אל ומהרצועה.

22 הקבוצות יתחרו בליגה שתשוחק על פני שבעה חודשים, ב-10 מגרשים שונים בגדה. כל הקבוצות ממומנות על ידי חברות פלסטיניות גדולות. "הליגה תשפר את הרמה של השחקנים שלנו", אמר דובר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, נאסר על עבאסי. בראש ההתאחדות אגב, עומד ג'יבריל רג'וב, מראשי הפתאח לשעבר.

משחק הפתיחה נערך ביום חמישי והפגיש שתי קבוצות ממזרח ירושלים, הילאל אל קודס וסילוואן. המשחק הסתיים ב-0:0 וחזו בו 5,000 צופים במגרש ביריחו. "פתיחת הליגה היא סימן שהפלסטינים רוצים לחיות חיים נורמליים. אנחנו אוהבים את החיים, ונחושים להשיג את המטרות שלנו", אמר הפוליטיקאי הפלסטיני, סאיב עריקאת, והוסיף: "אנחנו מצפים שהליגה שלנו תהיה כמו כל ליגה אחרת ברחבי העולם".

בהתאחדות הפלסטינית שמו להם למטרה הבאה, לשכנע את פיפ"א לאפשר להם לארח משחקים בינלאומיים באחת מערי הגדה. עד כה, משחקת נבחרת הכדורגל של פלסטין במגרשים נייטרליים, בשל סירוב פיפ"א, שנובע מסיבות בטחוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully