וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי ג'יי טאקר חתם בבי.סי דונייצק

21.8.2008 / 23:54

ה-MVP של ליגת העל, עוזב באופן רשמי את האלופה ומצטרף לעולה החדשה לליגה הראשונה באוקראינה. ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה

פי ג'יי טאקר, ה-MVP של ליגת העל בעונה שעברה במדי האלופה הפועל חולון, חתם הערב (חמישי) במדי העולה החדשה לליגה האוקראינית בי סי דונייצק. טאקר החזיק בהזמנה למחנה הקיץ של ממפיס, אך העדיף את הכסף הגדול של אוקראינה, ויקבל בעונה הקרובה 1.5 מיליון יורו, כשבמידה ויזכה באליפות יקבל עוד מיליון יורו. הוא ישתף פעולה בעולה החדשה עם כריס ברג'ס שכבר סיכם בהפועל ירושלים במהלך הקיץ.

טאקר (23, 1.96) הגיע לליגת העל אחרי עונה אחת בה ניסה להפוך לשחקן משלים לגיטימי ב-NBA, אך ללא הצלחה. הוא נחת בחולון והפך ברגע אחד לכוכב הכי גדול בליגת העל בזכות המשחק החזק והאתלטי שלו וההליכה הבלתי מתפשרת לכל כדור חוזר בריבאונד ההתקפה. הוא סיים את העונה עם 14.6 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. גם בליגת הקיץ בלאס וגאס בלט עם כמה משחקים בהם כמעט רשם מספרים כפולים בנקודות ובריבאונדים אך כאמור ידחה את חלום החזרה ל-NBA בעונה נוספת.

חתימתו של טאקר באוקראינה היא עוד אבן דרך בהעלמות של אלופת המדינה, שהחלה בעזיבתו של מיקי דורסמן באמצע חודש יוני. מאז עזבו את הקבוצה כל שחקני הסגל, למעט כריס ווטסון שחתם לשנתיים נוספות. השחקן היחיד ששיחק בעונה שעברה בחולון ועדיין נמצא ללא קבוצה הוא אלטון בראון, שצפוי להבחן במחנה הסופי של ממפיס בחודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully