וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עסקת שבצ'נקו על סף פיצוץ?

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, סיפר שצ'לסי דורשת למכור את החלוץ לרוסונרי, בעוד שהם מצידם מעוניינים רק להשאילו עם אופציה לרכושו

אז מה עם אנדריי שבצ'נקו? כן או לא חוזר למילאן. אז זהו, שעדיין אין תשובה. על פי דיווחים באיטליה, המשא ומתן להעברתו של החלוץ האוקראיני לקבוצתו הקודמת עלה על שרטון. האם זה אומר שבכל זאת שבצ'נקו ישחק העונה בצ'לסי? נצטרך להמשיך ולחכות.

כידוע, הרוסונרי חיפשו במשך כל הקיץ חלוץ ונראה היה ששבצ'נקו, שלא הצליח להתבלט בשנתיים האחרונות אצל סגנית אלופת אירופה, ינסה לחפש את עצמו מחדש בקבוצה שבה פרץ. אלא שהמעבר, על פי אותן ידיעות, נפל בשל דרישתה של מילאן לקבל אותו אליה בהשאלה לעונה. במסגרת אותה דרישה מילאן ציפתה שצ'לסי תשתתף במשכורתו, דבר שאליו סירבו המיליונרים. מאוחר יותר גם סגן נשיא מילאן אישר את פרטי הידיעה.

מוקדם יותר נטען בעיתון מקומי אחר שכל הפרטים להעברתו של האוקראיני נסגרו והוא אמור להצטרף לקבוצתו החדשה-ישנה כבר ביום ראשון, אלא שלאחר מכן הגיעו אותם דיווחים שסיפרו על נפילת העסקה. נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, אישר שהמגעים לא צלחו כשאמר: "השיחות על שבצ'נקו מוקפאות כרגע. מילאן ביקשה לקבל את שבצ'נקו בהשאלה עם אפשרות לרכוש אותו, אך צ'לסי סירבה מכיוון שהם רצו מכירה מלאה. לכן המשא ומתן הסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully