וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע פותח את אליפות ארה"ב מול דוידנקו

הישראלי זכה להגרלה קשה בסיבוב ה-1 של הגראנד סלאם היוקרתי. פאר תתמודד מול נה לי. אובזילר ולוי הודחו בסיבוב המוקדמות השני

עוד לא התאוששנו מהאולימפיאדה וכבר אליפות ארצות הברית הפתוחה ניצבת בפתח. אלא שהנציגים הישראלים שלנו זכו הערב (חמישי) להגרלות כלל לא פשוטות כבר בסיבוב הראשון.

דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל, המדורג כיום במקום ה-75 בעולם, יפגוש בפתיחת הטורניר את ניקולאי דוידנקו, אחד מהטניסאים הטובים בעולם. דוידנקו, המדורג 5 בעולם נעצר בשנתיים האחרונות רק בחצי הגמר וקשה להאמין שסלע יכול להפתיע אותו.

שחר פאר, שהרגילה לאכזב אותנו השנה וגם בבייג'ינג נעצרה כבר בסיבוב השני, תפתח מול נה לי הסינית, המדורגת כיום במקום ה-36 בעולם. ללי היה טורניר אולימפי מצויין והיא הודחה רק בחצי הגמר אחרי הפסד לדינארה סאפינה, פינאליסיטית הטורניר.

באם בכל זאת פאר תצלח את הסיבוב הראשון, היא תפגוש יריבה נוחה בהרבה בשלב הבא ותתמודד מול המנצחת בין ילנה קוסניץ' טוסיץ' הקרואטית (91 בעולם) לשרה אראני האיטלקייה (43). פאר, המדורגת 24 בטורניר, עשויה לפגוש בסיבוב השלישי את אנה צ'קבטאדזה. השתיים נפגשו כבר חמש פעמים, בארבע מההתמודדויות ניצחה הטניסאית הרוסייה.

בכל מקרה, מי שלא תפתח את הטורניר היא ציפי אובזילר, שהודחה הלילה בסיבוב המוקדמות השני של הטורניר כשהפסידה 6:4, 6:4 לשאניי פרי האמריקאית. גם הראל לוי הראל הודח בסיבוב השני, לאחר שנוצח בשלוש מערכות על ידי אנדראס בק הגרמני 7:6, 1:6, 6:3.

לאיבנוביץ' הפתיחה לא תהיה קלה

המדורגת מספר 1 בעולם, אנה איבנוביץ', שבשנה שעברה נעצרה בשמינית הגמר זכתה להגרלה לא ממש נוחה כיאה לפתיחת טורניר. הטניסאית הסרבית תתמודד מול ורה דושבינה הרוסייה, המדורגת 61 בעולם. דושבינה הגיעה בשנה שעברה עד הסיבוב השלישי.

דווקא לבת ארצה של איבנוביץ', ילנה ינקוביץ', צפויים חיים פשוטים יחסית, כשהטניסאית מספר 2 בעולם תפתח את המשחקים מול קוקו וונדווגה מארצות הברית, שמדורגת 518 בעולם.

מי שעדיין לא יודע מול מי יפתח את המשחקים הוא רפאל נדאל, שעלה השבוע למקום הראשון בעולם. הספרדי יתמודד בפתיחה מול עולה מהמוקדמות, שזהותו תתברר רק לאחר סיום שלב המוקדמות. רוג'ר פדרר שנשר למקום השני וינסה להחזיר לעצמו את הכבוד החל מהשבוע הבא ישחק בסיבוב הראשון מול מקסימו גונזאלס מארגנטינה (114 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully