וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל גברה על בלגיה 72:77

21.8.2008 / 20:40

במשך שלושה רבעים נראו שחקניו של צביקה שרף רע מאוד, אך מהפך ברבע האחרון הקנה להם את הניצחון. גיא פניני שוב מיעט לשחק

נבחרת ישראל גברה הערב (חמישי) על נבחרת בלגיה 72:77 במסגרת משחק האימון השלישי בין הקבוצות. במשחק הראשון ניצחה ישראל 73:84 ובמשחק השני ניצחו הבלגים 80:91. הנבחרת הופיעה למשחק ללא עמית תמיר שסבל מכאבים בגב, נראתה לא טוב במשך שלושה רבעים ופיגרה ב-11 נקודות הפרש. יכולת טובה בהגנה והרבה לחימה, שאפיינו את הנבחרת בשנים האחרונות, אפשרו לה לעשות את המהפך בדרך לניצחון. גיא פניני שותף לדקות מועטות, אחרי ההתבטאות של צביקה שרף כנגד הרצינות שלו בתום המשחק הקודם, ולאחר עימות בינו לבין רביב לימונד באימון אמש.

ישראל פתחה את המשחק כשהפחד מההפסד הקודם לבלגיה ניכר על פניהם של השחקנים. כבר מהדקות הראשונות נראה כי צביקה שרף מנסה לחפש את השחקנים שיובילו את הנבחרת שלו, אבל את הבלגים מה שעניין היה איך משחקים כדורסל טוב, והם ירדו ביתרון 24:26 בסוף הרבע הראשון. שרף החל לשתף את שחקני הספסל. ביתרון חמש לבלגיה לקחו עומרי כספי וליאור אליהו את המשחק על עצמם והשוו את התוצאה. הבלגים לא נבהלו ועלו ליתרון 36:41, 2 דקות למחצית. שרף החל לגעור בשחקניו על הספסל, אך זה לא עזר. במחצית 40:46 לבלגיה.

גיא פניני עלה לראשונה למגרש בתחילת המחצית השנייה. הנבחרת התמלאה באנרגיות והשוותה ל-48:48, 6 דקות לסוף הרבע. הבלגים לא נבהלו רצו 0:10, ושלחו את שרף לקחת פסק זמן חירום. היתרון הבלגי צמח ל-11, וסל של מאיר טפירו עם הבאזר קבע 53:62 לבלגיה. שלשה של מתן נאור הכניסה מומנטום למשחק הישראלי, ויניב גרין ועומרי כספי ניצלו זאת כדי לצמק ל-64:63, 6 וחצי דקות לסיום. הבלגים חזרו ליתרון 6, אבל שלשה של רוט וסל ועבירה של גרין השווה ל-69:69, 2 וחצי דקות לסיום. המהפך הישראלי נמשך ו-4 נקודות של טפירו ושל כספי סגרו את העניין. בסיום: 72:77 לישראל.

קלעו לנבחרת: עומרי כספי 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, יניב גרין 15, עידו קוז'יקרו 10, מאיר טפירו 8, מתן נאור 8, ליאור אליהו 6, גיא פניני 4, מורן רוט 3, יותם הלפרין ורביב לימונד 2 כל אחד, כריס ווטסון נקודה אחת.

הנבחרת תצא באמצע השבוע הבא לטורניר של שלושה משחקים באסטוניה ותחזור בסוף השבוע לארץ. ביום ראשון ה-31 באוגוסט צפויה הנבחרת לערוך אימון ראשון בנוקיה לקראת משחק המוקדמות הראשון שיערך ב-3 לספטמבר מול נבחרת בריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully