וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ארה"ב ואוסטרליה בגמר

הנבחרות שעדיין לא הפסידו בבייג'ינג, ישחזרו את שני הגמרים האולימפיים האחרונים. האמריקאיות נקמו ברוסיה, האוסטרליות התעללו בסין

נבחרות כדורסל הנשים של ארצות הברית ואוסטרליה ייפגשו ביום שבת לקרב על מדלית הזהב. האמריקאיות ניצחו היום (חמישי) 52:67 בחצי הגמר את רוסיה, ואילו אוסטרליה הביסה בקלות 56:90 את המארחת, סין. משחק הגמר יהיה שחזור מדויק של שני הגמרים האולימפיים מאתונה וסידני, בהם ניצחה ארצות הברית.

האמריקאיות השיגו נקמה מתוקה ברוסיות, שניצחו אותן בחצי גמר אליפות העולם לפני שנתיים, וקטעו רצף של 12 שנה ללא הפסד לארצות הברית. למרות התוצאה, המשחק היה צמוד, וארצות הברית שניגבה את יריבותיה בהפרש ממוצע של 43 נקודות, התקשתה מאוד. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון נקודה, 32:33 לאמריקאיות. ריצה של 0:12 ברבע השלישי פתחה פער וסגרה את הסיפור. דיאנה טוראסי הובילה את ארה"ב עם 21 נקודות, טינה תומפסון הוסיפה 15. בקי האמון, שממשחקת עבור רוסיה ועוררה זעקה גדולה בארה"ב, סיימה עם שלוש נקודות בלבד.

בחצי הגמר השני לא התקשתה אוסטרליה להביס את סין 56:90, במשחק שהיה חד צדדי לכל אורכו. בלינדה סנל הובילה את האוסטרליות, הבלתי מנוצחות עד כה בטורניר, עם 16 נקודות. ארבע שחקניות נוספות קלעו בדאבל פיגרס. כאמור, משחק הגמר, שייערך ביום שבת, יפגיש את שתי הנבחרות הטובות בטורניר והטובות בעולם, והיחידות שלא הפסידו עד כה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully