וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וינסנט קומפני חתם בסיטי

על פי האתר הרשמי של המבורג, הבלם הבלגי המוכשר ישחק תחת שרביטו של מרק יוז. סנדרלנד צירפה את ג'יבריל סיסה ודיוויד הילי

וינסנט קומפני, השחקן המוכשר של המבורג מהבונדסליגה, ישחק בעונה הבאה במנצ'סטר סיטי, כך נרשם היום באתר הרישמי של הקבוצה הגרמנית. "אנחנו מאחלים לוינסנט הצלחה רבה בהמשך דרכו הספורטיבית", נרשם באתר הרישמי של הקבוצה. קומפני הבלגי נחשב להבטחה גדולה מאוד והגיע להמבורג ב-2006 מקבוצת האם שלו אנדרלכט. בבונדסליגה שיחק קומפני 29 משחקים והבקיע גול אחד.

ההגעה של הבלגי לאנגליה עשוייה להשפיע במידה מסוימת על תפקודו של הבלם הישראלי הבינלאומי, טל בן חיים. אם הקבוצה של מרק יוז תשחרר את ודראן צ'ורלוקה לטוטנהאם, כפי שטוענות הספקולציות באנגליה, אז יכול להיות מצב בו יעבור בן חיים לשחק בתפקיד המגן הימני וקומפני יתפקד כבלם, אולם לא נראה כי הבלגי ישחק על חשבונו של בן חיים. בכל מקרה, הגעתו של קומפני לקבוצה מסמלת אולי את פתיחתו של דף חדש עבור המועדון ממנצ'סטר, שמצוי בקשיים כלכלים קשים, עקב הסתבכותו של טאקשין שינאוטרה, הבעלים של המועדון עם רשויות החוק בתיאלנד.

ג'יבריל סיסה הושאל לסנדרלנד

גם סנדרלנד של המנג'ר רוי קין מתחזקת. החתולים השחורים השלימו את צירופו של חלוץ מארסיי, ג'יבריל סיסה, שהגיע בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה בתום העונה בסכום המוערך ב-12 מיליון יורו. הצרפתי בן ה-27 דרש בכל משך הקיץ לחזור לפרמיירליג, לאחר תקופה טובה בליברפול. למרות הרצון של מארסיי לראות את סיסה ממשיך, היום (חמישי) העסקה הושלמה.

"אני מאושר להצטרף לקבוצה טובה עם שחקנים טובים", אמר סיסה לאתר הרשמי של סנדרלנד. "אני חושב שאנחנו הולכים להשיג דברים העונה. יש במועדון שאיפות גדולות ולכן החלטתי להגיע. אהבתי מה שהיה למועדון להגיד לי". גם קין היה מאושר משחקן הרכש החדש ואמר: "ההחתמה של סיסה מראה מה עבר עלינו מאז העונה שעברה. הניסיון שלו יוסיף לנו, והוא יתרום לנו את השערים. צירופו של סיסה מראה את השאיפות והכוונות שלנו העונה".

סיסה הוא לא החלוץ היחיד שהצטרף לסנדרלנד. חלוץ פולהאם, דיוויד הילי בן ה-29, חתם לשלוש שנים בקבוצה. הילי כבש 13 שערים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, ויצטרף לסגל המתחדש של החתולים השחורים. " זו פריבליגיה לשחק עבור רוי קין", אמר הילי והוסיף: "זה מעבר מרגש עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully