וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הנבחרת הצעירה התלוננו על התנהגות שחקני בלארוס

21.8.2008 / 18:31

בנבחרת הצעירה כועסים ועדיין לא נרגעו מהמשחק האלים והברוטאלי של הבלארוסים. איווניר: "הם צריכים לחנך את השחקנים שלהם"

מנהל הנבחרת הצעירה של ישראל, אלי רוזן, העביר היום (חמישי) מכתב תלונה חריף להתאחדות הבלארוסית, בעקבות ההתנהגות הפראית והמבזה בה נהגו, לטענתו, שחקני בלארוס הצעירה אמש במסגרת משחק הידידות בין שתי הנבחרות. במשחק ניצחה ישראל 0:1, משערו של ליאור רפאלוב. הבלארוסים ספגו שלושה כרטיסים אדומים במהלך המחצית השנייה ועוד מספר רב של כרטיסים צהובים בעקבות פאולים ברוטאלים והתנהגות בלתי ספורטיבית של מרבית משחקניה במהלך המשחק.

"שחקנים שהיו על כר הדשא סיפרו שהבלארוסים לא הפסיקו לקלל ולנבל את הפה", אמר הערב אלי רוזן. "הם התנהגו בצורה מחפירה וחוץ מהמכתב שנשלח להתאחדות הבלארוסית, העברתי בקשה גם לראשי ההתאחדות בישראל שלא לזמן ארצה אף נבחרת מהמדינה הזו. אנחנו לא מעוניינים לשחק מולם יותר", הוסיף מנהל הנבחרת.

גם המאמן מוטי איווניר, שניצח במשחק הבכורה שלו כמאמן הנבחרת, התייחס אמש בתום המשחק להתנהגות הפרועה של שחקני היריבה ואמר: "היו הרבה אירועים בלתי ספורטיביים, אבל זה היה מצד השחקנים שלהם, כך שלא הייתה לנו שליטה על כך. הם צריכים לחנך את השחקנים שלהם וחבל שמשחק ידידות נגרר למצב כזה". שחקן בנבחרת הוסיף על משחקם הברוטאלי של הבלארוסים: "הם באו לפרק רגליים, לא ראיתי דבר כזה בחיים, גועל נפש, הם שיחקו כמו נינג'ות".

הנבחרת, שממוקמת כעת במקום השני עם 13 נקודות, צמודה לנבחרת הגרמנית, שמוליכה את הבית, לה אותו מספר נקודות. השחקנים של איווניר צפויים לשוב ולהתכנס בעוד כ-10 ימים לקראת שני המשחקים האחרונים שנותרו לה בקמפיין יורו 2010, ב-5.9 מול לוקסמבורג וארבעה ימים מאוחר יותר המשחק המכריע מול הנבחרת הצעירה של גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully