וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער 8 בבלומפילד יהפוך לשער "נימני"

21.8.2008 / 17:01

אוהדי מכבי תל אביב מתכוונים להפוך את שער 8 באיצטדיון על שם האחים בלומפילד, לשער "נימני", כאות הוקרה לשחקן שפרש בעונה שעברה

ארגון אוהדי מכבי תל אביב, "אולטראס מכבי, החליט להפוך את שער 8 בבלומפילד ל-"שער נימני", וזאת כאות הוקרה למנהל הספורטיבי של המועדון, אבי נימני, שפרש בתום העונה שעברה ממשחק פעיל. האוהדים הצהובים מנסים להנציח במספר דרכים את הסמל הכי גדול של מכבי בכל הזמנים והפיכת שער 8 ל-"שער נימני", הוא רק הצעד הראשון שבדרך. אוהדי האולטראס החליטו לעבור לשבת העונה במרוכז בשער 8 והם מתכוונים לתלות בכל משחק שלט ענקי לכבודו של נימני ובו ייכתב:"אבי נימני 8- אוהבים אותך לנצח"

"מבחינתנו זו הבעת התודה שלנו לבן-אדם שהוא סמל" אמר היום (חמישי) שי מזרחי, מאוהדי הקבוצה. "אבי נמני הוא הסמל האחרון בכדורגל הישראלי ואנחנו רוצים להביע את הוקרתנו ותודתנו על כל מה שהוא נתן בעבר וממשיך לתת גם בימים האלה לכל אוהדי מכבי תל אביב בכל הארץ. הוא אדם נפלא שנותן המון, אין אנשים כמו אבי", הוסיף מזרחי.

כ-200 אוהדי האולטראס שנהגו לשבת בשער 11, עברו לשער 8 והחליטו שזה יהיה משכנם החדש מעתה והלאה. "הפעילות שלנו מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם ארגון 'השחקן ה-12', וזאת כחלק משיתוף הפעולה בין כל ארגוני האוהדים ובשיתוף הנהלת המועדון", אמר היום, אילן 'השועל' סרף, אחד מראשי ארגון האולטראס. "המעבר לשער 8 הוא סימבולי כי זה היה מספרו של נמני במכבי. יש שחקנים שנשארים בליבם של האוהדים לכל החיים ולא משנה כמה זמן עובר. מבחינתנו אבי הוא סמל ודמות לחיקוי והוא חייב להישאר במכבי תל אביב, יש מיקי ברקוביץ' ורלף קליין ז"ל בכדורסל ויש את אבי נימני בכדורגל. אבי הוא הכוח המניע שלנו והוא אחת הסיבות שלנו לאהבת הקבוצה. מבחינתנו הוא אח וחלק מהמשפחה", הוסיף 'השועל'.

בתוך כך, צפוי חלוץ הקבוצה איליה יבוריאן, לעבור ביום א' הקרוב בדיקת רקמות בבית החולים רמב"ם שבחיפה, בכדי להוכיח את הקשר הביולוגי עם בתו, כחלק מהליך קבלת האזרחות אותו החל לפני מספר שבועות. בהנהלת מכבי אופטימיים לגבי הסיכויים שיבוריאן יקבל את האזרחות סמוך לפתיחת הליגה, דבר שיאפשר לקבוצה להביא שחקן חיזוק זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully